maanantai 29. lokakuuta 2012

Life is an Idea, Death is part of Nature, Nature equals Life

Oon tässä jo muutaman päivän selaillut ihan mielettömän upeita kuvia ja ne on inspannut mua enemmän kuin mikään muu pitkään aikaan. Kokosin niistä puhelimeenikin taustakuvan (joka tosin on hieman pakanateemainen köhköh), koska ne on vaan niin saakelin siistin näkösiä ja ajatuksena täydellisiä. Oon muutenkin ehkä hurahtanut ja kajahtanut nyt vuoden sisällä tosi paljon. Oon rakastunut Suomen luontoon ja ootan jopa talvea innolla (MITÄ). Lumi ei ole haitannut ja oon ollut jotenkin oudon onnessani kaikesta. Ehkä mulla on alkanut iso ratas heittää ja se on aiheuttanut asioiden pohdiskelua. Oon vuoden sisään vaihtanut kaiken kosmetiikkani nyt viimein sellaisiin, joihin ei liity eläinkokeita ja oon alkanut kierrättään roskia. Ehkä hippikommuunissa muutaman kuukauden mittainen asumiseni muutti minussa jotakin. Lihaa tosin syön edelleen ja tulen varmaan aina syömäänkin. Pekoni on vaan liian hyvää ja pihvi parasta.
Asiaa hieman sivuuttaen. Testailin tuossa eilen kännykkäni kameraa ja että mihin siitä oikein lopulta on ja olen suhteellisen tyytyväinen ainakin yhteen otokseen. Eihän sillä saman laatuisia kuvia saa kuin kunnon kameralla, mutta näppärä taskunpohjallinen kuitenkin. Harvoin ulkoillessa tulee tuota mötikkää kannettua mukana niin kännykkä ajakoot sen asian sitten välillä.

Vasemmalla näkyvä kuva miellyttää silmääni muuten, mutta nyt suurempana tarkasteltuna, horisontti on hieman kenossa. Kuitenkin näköjään iPhonen kännykkä on kuitenkin suhteellisen kätevä tuon kameransa takia. Ei hirmuista valittamista ulkokuvista totta tosiaan.

Sisällytetäänpä tähän nyt vielä turha höpinä tulevista hiuksistani (ja se joka ajatukseni varastaa saa tunnin turpaan tauotta). Olen siis tilaamassa pidennykset, kun nyt viimein saan rahaa. Teippejä taas jälleen kerran, mutta tilaan kahta eri pituutta varmaankin. Mietin, että 30cm ja sitten 40cm. Tähän lyhyeen kuontaloon ei nyt paljon pidempää voi laittaa, jottei tule tuksutukkaa. Haluan siis luonnollisen kuontalon, mutta pitkän sellaisen. Tosin väri tulee oleen jotakin aivan muuta kuin luonnollinen. Ajattelin nimittäin upottaa pidennyksiin väriksi Directionsin Fireä sekoitettuna Poppy Rediin sekä latvoihin tehdä liukuvärjäystä SEKÄ raitoja. Osa latvoista tulee oranssilla,osa keltaisella ja osa punaisella. Jos nyt jaksan nähdä niin paljon vaivaa. Katsotaan sitten lopputulosta ja itketään yhdessä, jos näyttää kamalalta.

Nyt syöksyn pyykkituvan syövereihin pyykkäämään taloyhtiön koneella raivokkaasti ja niin vimmatusti, ettei  ole kuunaan nähty. Adios.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)