tiistai 26. maaliskuuta 2013

Bitch, Out' My Way

Huomenia!

Aamulla heräsin auringon tökkiessä mua silmään säteillään ja en saanut enää unta seiskan jäläkeen. Nyt tässä kahvia ryystän jo toista pannullista ja kuuntelen musiikkia. Sain eilen oudon kysymyksen anonyymilta kommenttiosiooni ja kysymys kuului:
''Onks sun elämä oikeesti noin vaikeet?''
Ja mietin hetken, että no ei ja joo ja ei. Punnitsin asioita hetken ja totesin että mitä helvettiä toi tarkottaa. Tässä kuvasatoa kuin masentunutta ja vaikeeta mun elämä on todellisuudessa:

Aamut hengaan masentuneena kahvikuppi kädessä omalla sängylläni, jossa on überupeet piNkit lakanat. Oon niin masentunu ja mun elämä on niin rankkaa, että jos mulla ois tummat lakanat niin tappaisin itteni.
Juon myös värikkäistä muumimukeista vaan sen takia, ettei mun elämä aina ois niin vaikeeta.
Nukun myös pehmolelukasassa, jottei mua masentais niin vitusti. No ei sentään. Oikeesti, on mun elämä ollut välillä vaikeeta ja on se vieläkin. Isää on ikävä enkä käy kieltämään. Tahdon kuitenkin sanoa kaikille, että vaikka oon yksin ja sinkku en oo yksinäinen. Mulla on huikeita kavereita, kuten Pauli, Juha, Feline, Nellypylly, Aino, Essukka, Pipsa, Akseli, Lissu jne. En ees jaksa luetella kaikkia, mutta suurimman palkinnon tällä hetkellä ansaitsee Tarumuruseni aka Eroottinen Puuma. Sen tytön kanssa juttelu puskee mulle positiivista energiaa niin, että mun sydän on haljeta ikävästä, kun nähään niin harvoin!Kuitenkin Tarun kanssa on ihan huikeeta aina kun nähdään ja jutellaan. On ihanaa kun on tehnyt elämässä päätöksen, että potkii masentavat ihmiset helvettiin ja pitää lähellä ne joiden kanssa elämä on hattaraa, ykssarvisia ja ilotulitusta.

Nyt alan kasaan naamaani ja pohtimaan, että missäs vitussa mun työvaatteet on. Kampaajaopiskelijan arki on aina jees ja voin todeta, että mua kiinnostaa koulu jopa vähemmän kun saunan kiukaan kivet.
Aurinkoista päivää kaikille mussukoille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)