maanantai 25. maaliskuuta 2013

God Can't Save You

''Aurinko häikäisee silmiäni, kun kirjaimet valuvat näytölle. Silmäni kiiluvat kuulemma ja viha haihtuu mielestä. On kevät ja rinnassani sykkii jokin kauan sitten kuollut. Onko mut herätetty henkiin uudestaan ja miten se kävi näin herkästi? Mun maailma mureni talvella ja nyt sitä on kasattu uudestaan. Itsekseen on ollut helppo olla, mutta nyt mun sydän hakkaa jotenkin oudosti. Ihan kun se kannustais mua heittäytyyn taas pettymyksen kyytiin vai olisiko tämä se kerta, kun asiat vaan loksahtelis paikalleen itestään. En tiedä, mutta aijon yrittää ja en voi kun toivoa parasta. ''

Hei.

Mun päivät on pitkälti mennyt viimeaikoina siihen, että olen pohtinut omaa tulevaisuuttani ja tota koulua. Ajattelin nyt suorittaa koulun loppuun työssäoppimisia vaille, jotta syksyllä jos hätä tulee niin voin astella edelleen ammattiopiston ovista sisäään ja joskus ulos viimeistä kertaa. Kampaajan työ ei ole mulle se juttu tässä elämässä. Toki mua mun omat hiukset kiinnostaa ja kauniit hiukset, värjäykset ja graafiset leikkaukset on lähellä sydäntä, mutta mielummin teen sitä intohimosta kauneutta kohtaan kun rahaa vastaan. Ehkä syksyllä yliopisto avaa ovensa ja pääsen vihdoin aikuisten maailmaan (näin ainakin toivon).
Alun tekstipätkä kuvaa hyvin mun myllertävää mieltäni. En osaa sanoa, että uskallanko heittäytyä maailmaan vaan loukatakseni itseni jälleen. On vaikea uskaltautua tunteiden valtaan, kun takaraivossa pieni piru hakkaa kalloa ja huutaa ''EI TAAS ÄLÄ IHASTU IDIOOTTI!" Musta tosin tuntuu, että se piru on himppasen myöhässä möykkänsä kanssa, sillä huomaan hymyileväni kun saan viestin eräältä ihmiseltä. Noh tällästä elämä on ja kai tälläsiin tapauksiin kannattaa aina heittäytyä täysillä, löytää ittensä sitten naama verillä asfalttia suudellen tai parhaissa tapauksissa ei.

Kuitenkin. Oon ollut tylsä ja löllynyt pierut jalassa kotona vinkkua juoden ja vaatekaappia siivoten. Nyt kuitenkin tänään oli koulua ja illalla meen kavereiden kanssa ulos niin jaksoin tehdä ryhtiliikkeen ulkonäköni kanssa. Mulla on ihan farkut ja tuninghuppari. Hupparissa lukee selässä Azaghalin Kyy biisin sanoja:
''Sihisevä käärmeenkieli, myrkkyleuka
murhamieli
vain yksi purema, hidas tuska ja kuolema
Ei auta rukous ei auta Jumala''

Loppuun herautan itsestäni tämän päivän kuvan. Taattua iPhone laatua. Kaikille hyvää kevättä ja perjantaina nokat kohti Lutakkoa, kun lavalle nousee yksi lemppareitani eli Deathchain  sekä omien poikakultieni Lost Society.

-Mari Mörri Mörmötin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)