maanantai 6. toukokuuta 2013

Huomenta.

Mä tiedän, että oon ollut laiska bloggaaja tässä jo tovin, mutta Aistimukset syö musta kaikki voimat ja pääsykokeisiin lukeminen ja koululla oleminen ja töiden etsiminen ja ja ja ja ja...
(teko)syitä riittää moneen junaan. Oon niin stressaantunut jatkuvasti, että pillahtelen itkuun mitättömistäkin asioista. Viime yön valvoin tehden peruukkia. Sain sen valmiiksi ja lopputulos miellyttää ainakin itseäni. Tosin mun pahin pelko on se, että mitä jos noi on muiden mielestä täysin paskoja. Mitäpä jos mun näkemys barokkiperuukista, joka on ''vähän hullu'' onkin erilainen kuin muilla? Mitäpä jos mut haukutaan ja kaikki tää työ on ollut turhaa? Mitäpä jos en pääse mihinkään kouluun? Mitäpä jos mä vaan räjähdän atomeiks? No ei sentään. Oon vaan stressaantunut, mutta kyllä tää tästä helepottaa!
Onneks alkaa olla jo häivähdys kevättä ilmassa niin osaa ajatella, että kohta pääsee ansaitulle kesälomalle ja rauhottumaan. Ensimmäisenä lomalla tiedossa partyhardvol666 Tarun, Anan ja Sergein kanssa. Pitäähän sitä polkasta loma käyntiin aivan huikeessa seurassa! ^^
Kesän odotus tuntuu vaan turhauttavalta. Päivät ei tunnu kuluvan millään ja aika matelee. Tosin aika ei koskaan sillon matele, kun on hyvää seuraa, sillon se liitää ja se on pelottavaa. On pelottavaa miten rennosti voin olla toisen seurassa ja puhua oikeestaan kaikesta sekä tottakai olla itseni. Usein mulla on sosiaalisesti rooli päällä, koska pelkään sanovani jotakin typerää. Mun huumori nimittäin on vähän omalaatusta ja se voi olla, että se loukkaa puolituttuja. 
Tahdon kiittää kaikkia ihania ystäviä, joiden seurassa saan olla täysin normaalisti: Sergei, Juha, Taru, Pale, Ana, Jani, Essi, Siiri, Pipsa.... Listä on loputon, mutta jokainen ystävistäni on minulle erittäin tärkeä. <3

Ohessa luovan työn tuloksia. En tiedä mitä enää sanoa näihin mielenhäiriöihini hiusjuttujen suhteen. Olihan sitä pakko testata tuota tötteröä omaankin päähän. Hyvin pyssyy vauhdissa mukana. Ehkäpä nää ei oo niin pahoja, mitä kuvittelen. Oon vaan niin epävarma itsestäni ja ammattitaidostani. Pelkään, että joku päivä tajuankin olevani vain luova hullu.

-Mari

Ps. Voitin Litan blogiarvonnan! Kui huikeeta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)