keskiviikko 22. toukokuuta 2013

I'm not ok but i'm fine

Hei.

On vierähtänyt tovi, kun olen mitään järkevää kirjoitellut. Olen ollut liikkeellä viimeaikoina niin paljon, etten ole ehtinyt tai viitsinyt edes pysähtyä alas ja kirjoittaa tänne kuulumisia.
Mulle kuuluu jännittävää, uutta ja ihanaa. Aina ei kuitenkaan ole elämä puNpulaa ja halauksia vaan joskus on tullut myös vastaan karu arki. Mulla on ollut kiirettä. Oon autoillut väliä Jkl-Lahti-Hml-Lahti-Jkl-Hki-Jkl tässä viimepäivät ja se selittänee miksei aikaa ole revennyt tänne blogin puolelle. Käväsin Sergein luona Lahdessa ja saatiin olla rauhassa kahdestaan kerrankin. Nyt oon takaisin Jyväskylässä ja eilen kävin hajoilemassa Helsingissä, että miten kukaan pystyy asumaan siellä. Meillä oli siis Goldwellin koulutus, joka oli muuten aivan turhaa paskaa. Koululta lähdettiin kello 6:00 ja takasin Jyväskylässä oltiin ysin aikoihin. Voin sanoa, että väsytti ihan vitusti liikaa.

Tänään myös havahduin siihen, että oon saakelin epävarma itestäni. Plus oo lihava. Mä taidan vihata itteeni nykysin enemmän kun rakastaa ja se vaikuttaa mun normaaliin elämiseen. Vaikee luoda uusia ihmiskontakteja tms. En tiedä paha sanoa. Pakko alkaa taas juosta, että pääsee eroon tästä läskistä ja löllöstä. Ei siihen muu auta. Mäkkihanat kiinni ja salaattia nassuun. Joskus elämä iskee kovaa kasvoihin. Näköjään.

Kävi muutenkin hassusti. Sikälimikäli huomasitte edelliset hiukseni. No voinpa kertoa, etten ole valmis värjäämään tukkaa joka kolmannen pesun jälkeen. Siksi olen taas täällä. Punapäänä, tai no kinkerinä. Ei tää oo punanen, oranssi lähinnä. Tuli vähän turhankin kirkas oranssi tästä, mutta tykkään. On taas kotosa olo.

Kerron laihdutustuloksia aikanaan, jos tätä painoa pääsen taas tiputtelemaan tässä. Palataan siis asiaan myöhemmin. Vois ottaa jonkun ''before'' kuvan ja lopulta ''after'' ja sitten katsella kauan meni aikaa jne lässynlää.

Ajatukset harhailee. Oon lähdössä ulos kavereiden kanssa. Ulkona paistaa aurinko ja on nätti sää.
-Mari

2 kommenttia:

  1. I feel u bro, tuntuu et kotona on kivempi olla eikä tuu takkiinsa mistään ku kököttää täällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että oon viime aikoina ollu niin paljon liikkeellä että ihanaa oikeesti olla vaan kotona :D

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)