sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Prison Break

Iltapäivää!

Otsikko ei viittaa mitenkään sarjaa Pako (vihaan sitä sarjaa) vaan lähinnä mun kammoksuttavaan raitapaitaan kuvassa. En tiedä mistä alottaisin kirjoittelun, mutta aloitetaan vaikka suuresta rakkaudestani nimittäin hiuksista.
Alotin taas syömään kaikenmaailman vitamiineja ja foolihappotabuja jne. jospa saisin kasvatettua reuhkaa nopeemmin. Oon tyytyväinen siihenkin kuinka paljon nää on kasvanut jo nyt, koska sillon 10kk sitten mun tukkahan kynittiin aivan täysin. Välillä latvoja on leikattu aika raskaalla kädellä, joten tarkkaa kasvunopeutta en tiedä. Hiukset on kuitenkin 11cm pidemmät kuin 10kk sitten. Oon todella tyytyväinen myös tän hetkiseen hiusteni kuntoon, koska leikatessa aikanaan lyhyen kaikki kuivat latvat todellakin katos tipotiehen eikä keväinen blondausurakkakaan paljoa tukkaa vahingoittanut. Kestän jopa omia hiuksiani ilman pidennyksiä tällä hetkellä. Saan hiukset kiinni jo todella hyvin ja luonnonkiharatkaan ei niin kamalalta näytä tässä mitassa. Kaikki on siis kohdallaan!


Asiasta kiviloukkoon, käytiin Pandalla miehekkeeni kanssa tässä eräs päivä ja pakkohan se oli posettaa Jättimäise Yrjön vierellä ja näyttää todella fiksulta.
Ostettiin liikaa karkkia ja nyt oon taas ihan täynnä sitä makeemättöö. En oo moneen kuukautee hirveesti herkutellut ja pienikin määrä jotain superekstramakeeta aiheuttaa jäääätävän sokerihumalan. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta en osaa oikein edes kaivata herkkuja enää. Joskus toki maistuu mässy, mutta ei sitä himoitse enää jokaisella kauppareissulla. Niin kauan kun mun paino pysyy samassa tai putoaa, en panikoi ja karkkiherkkulakko/budjettileikkaus on ollut hyödyllinen. Terveellnen kotiruoka on korvannut kaiken mässyn aika hyvin.

Käytiin myös kirpparilla mm. Vaajakoskella ja jos kukaan on lukenut blogia Paskat Kirppislöydöt, niin tää mesta ois tarjonnut sinne vaikka mitä herkkua.
Löysin tosin tän söpön koiran (?) sieltä kirppikseltä ja mieheke sitten osti sen mulle ja teki mun päivästä liiiiian hyvän.

Tullut osteltua muutakin söpökivaa, kuten tää uusi iPhonen kuori. Ehkä paras asia maailmassa tällä hetkellä. Okei no ei ihan paras, mutta huippusöpö lisä kapulaan. Vanha Nintendo oli niin kulahtanut, että oli pakko hankkia uusi ja eBayta selaillessa tää vaan pullahti näytölle. 5euroa ei kuitenkaan oo paha hinta tosta mun mielestä miettien mitä suomessa noi puhelinten suojakuoret maksaa. Hävyntöntä pyytää niistä yli 20euroa mun mielestä, koska kyse on silikonisesta lärpykästä joka on made in China.

Nyt alan tuijotella telkkaria, koska istun koneella lattialla ja selkä alkaa mennä jumiin. Palataan taas.
-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)