lauantai 17. elokuuta 2013

God of War

Heippa!

Vierähtänyt tovi, kun oon tänne mitään kirjotellut. Tuo viereinen kuva on eiliseltä ja kuten näkyy oranssit latvat saivat kyytiä. Sain eilen postissa myös tuon korun viimein. Pakettia odottelin parisen viikkoa ja alkoi hermoja kiristää kovasti, mutta oli se kyllä odottamisen arvoista. Oon kyseistä korua hamunnut pikku goottimöröstä asti, mutta pakko sanoa, että ehkä koru istuu nykyiseen tyyliini jopa paremmin. En voi hehkuttaa tarpeeksi tätä ihanuutta! ÄÄÄÄÄ! Aiheuttaa saman reaktion siis kuin Batmankoru, josta aikaisemmin kirjoittelin.

Mitäpä tässä on tapahtunut hmmm.... No eipä kai ihmeempiä. Olen ollut kotona ja siivoillut, saanut myytyä vanhoja vaatteita ja elämä rullaa perusasetuksillaan loistavasti. Syksy on selkeesti saapunut Jyväskylään ja se ei haittaa minua laisinkaan. Jälleen mahtavan vilposet kelit kiskoa päälle flanelipaitaa ja nahkarotsia ja sehän sopii mulle todella todella hyvin.

Ajattelin tähän nyt rustata hieman juttua hiuksista ja meikeistä, joten jos ei kiinnosta niin sulkekaapas välilehteä.

Ensinnäkin hiuksista (kröhöm):
Mun hiuksilla ja pidennyksillä on pituuseroa enää noin 10cm mikä on mulle hurja saavutus, koska tosiaan oon tainnut mainitakin, että n. vuosi sitten nää kynittiin siihen kotiäitimalliin. Mietin tässä omaa päätäni tutkiessa eräänä päivänä, että miten ihmisten hiukset voi nykyään? Tai lähinnä bloggaajien. Oon lukenut viimeaikoina hirveesti värjäysjuttuja blogeista taas ja pohdin siinä lukiessani, että miten teidän hiukset kestää sitä kaikkea? Muistelin omia hiusvärjäilyjäni ja keväisestä blondausvimmastani särkyneet hiukseni (ja sydämeni) alkaa vasta nyt olla taas hyvässä kunnossa. Pakko kyllä kertoa nyt tässä, että mulla nyt on muutenkin ongelmallinen hiuspohja, joka sitten näkyy välillä hiusten kunnossa. Erään ihosairauden takia nimittäin hiuspohjani on tälläkin hetkellä suhteellisen kamalassa kunnossa ja kävin juuri shoppailemassa sille hoitotököttejä josko jokin auttaisi vaivaan.
MUTTA se hiuksista. Toivotaan, että joulun jälkimainingeissa mun tukka ois edelleen hyvässä kunnossa ja ottanut lisää pituutta (tuijotan tässä itteeni peilistä samalla ja mun tyvikasvu on aivan jäätävä, oh well en jaksa tehä sille mittee ).

Tänään innostuin meikkaamaan totta tosiaan, vaikka kävästiin vaan Rismassa ostamassa ruokaa. On kuitenkin tovi vierähtänyt siitä, että oisin naamani järkevään kuntoon laittanut, joten päätin testata samalla jotain uutta väriä silmämeikissä.

Kuvassa meikit on jo semisti ottanut hittiä tuon ulkoilman ja sateen kanssa, mutta kyllä tästä nyt näkee, että eihän se violetti luomiväri niin hölmöltä näytäkään, kun sen itselleni kuvittelin. Lähinnä outoa katsoa itseäni peilistä, kun ei taas ole tottunut näin raskaaseen meikkiin hetkeen (haha).

Nyt menen syömään kuitenkin ja lopetan tämän tekstin kommenttiin, joka tuli poikaystäväni suusta:
''On niin raskasta hakata tätä tattia! Ei kestä kunto. Tuu ite kokeilee!"
terveisin Andrei 23vee pelaa pleikkaria....

-Mari

2 kommenttia:

  1. Violetti luomiväri on mulle edelleen mysteeri, minkä tahansa merkin tökötti näyttää mun luomilla punertavalta nudelta o_O Seuraava testaus kunnon pohjustusmönjän kanssa....

    P.S. Mun meikkaustahdista kertonee jotain se, että torstaina tälläydyin pitkästä aikaa ja unohdin pestä meikit ennen nukkumaanmenoa ._.

    VastaaPoista
  2. Oon ite kans huomannu, että monet violetit näyttää sellaselta turpaanvedetyltä ja siks ihmettelin, että tää näytti näinkin hyvältä.
    Vähän oli välineet hakusessa, kun hetkeen taas kunnolla meikannu. Lähinnä ripsiväri ja eyeliner ollu kovassa käytössä kesällä.

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)