tiistai 6. elokuuta 2013

Killstar

Kuvaspämmään tänne nykyään varmaan enemmän, kun kirjotan. Mun on nyt pakko hehkuttaa mun hiuksia, koska oon täysin rakastunut. Aattelin ensin, että oranssi ei voi vaan yksinkertasesti sopia tummanvioletin kans yhteen, mutta näköjään voi! Latoin tänään teipit taas päähän pitkästä aikaa ja hiukset näyttää pirteemmiltä kuin vaan yksvärisinä.
Noista kuvista muuten näkee, että miten paljon mun omat hiukset on kasvanut, siis ihan jäätävästi verrattuna siihen mitä kaikkee ne on kokenut tässä todella lyhyen ajan sisään (stressiä, vaalennusta, värjäystä, vaalennusta, leikkausta, stressiä ja taas värjäystä). Mun omat hiukset on saman mittaset, kun mistä toi oranssi latva alkaa ja oon todella tyytyväinen tällä hetkellä omankin tukan pituuteen, mutta halusin jotain toista väriä tosiaan hiuksiin violetin lisäks ja noh tää oli todella kätevä ratkasu, sillä vanhat teippipidennykset pyöri nurkissa ilman mitään kohtaloa.

Oon muuten tykästynyt ihan hulluna tähän Killstarin mekkoon. Yksin miinus tässä tosin on. Joudun nimittäin käyttämään aina tän kans aina joitakin shortseja tai hametta alla, koska tää on takaa todella lyhyt ja pakarat vilkkuis muuten. Rakastan myös näitä sukkahousuja ihan liikaa. Ihmetykseni oli todellakin sanoinkuvaamattoman suuri, kun nää ei ollut liian lyhyet, koska oon joskus eBaysta aikanaan tilannut sukkahousuja ja legginsejä ja usein ne on suunniteltu hieman persjalkasemmille, kun mitä mä olen. Eikä edellinen ole mitenkään loukkaus ketään kohtaan. Anteeksi kaikki persjalkaset.

Mun oli myös tänään pakko ottaa heti käyttöön tää Batman -koru, koska tää on vaan pudasta rakkautta. Kuvassa sitä nyt ei näy, koska se on syöksynyt tonne mekon sisään piiloon näköjään. Ujo Batman, haha.

Tilasin tosiaan eBaysta myös uudet niittipannat, hopeisen ja kultasen, koska toi vanha on vähän venähtänyt ja noh eBayn hinnoilla toi nyt ei lohkassut isoa lovea mun pankkitilille. Maksoin molemmista yhteensä muistaakseni n.3euroa posteineen.

Himoitsen muuten tän Killstarin mekon lisäks sieltä uudelleen tilaamista, koska bongasin alesta Crybaby t-paidan. Aikanaanhan tosiaan tilasin tuolta tän mekon, McSatan paidan sekä Demon hupparipaitaminkälie. Kaikkiin tuotteisiin oon erittäin tyytyväinen ja toimitus oli nopeeta. Himoitsen sieltä toki myös uutta rotsia, mutta ne on vähän turhan tyyriitä mun budjettiin tällä hetkellä.
Nyt alan ootteleen tuota Jegeä, joten palaillaan myöhemmin.

-Mari

2 kommenttia:

  1. Sä oot iiihanan näkönen :3 Oon kans tilannut ebaystä sukkiksia ja ne on aina liian lyhyitä :D

    VastaaPoista
  2. Jep! Kun ne tulee kiinasta tms yleensä ja noh ihmiset nyt keskimäärin siellä on pienempikokosia :D
    Mutta kiitus! ^^

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)