torstai 1. elokuuta 2013

On aika törkkäistä hiilihangolla pers... siis muurahaispesää, laittaa kapuloita rattaisiin (tulee aina mieleen lastenrattaat), puuttua minulle kuulumattoomiin asioihin ja olla yksinkertaisesti vain KAMALA.

Mua ärsyttää usein. Oon vaan sellanen ihminen, joka provosoituu ja tykkää toisaalta provosoida ihmisiä.Mua ärsyttää päivän aikana kaikki liian laimeasta aamukahvista surkeeseen iltakakkaan. Oon aina ollut tällänen ja noh pidän siitä! Mua ärsyttää asiat, mutta mua ei ärsytä, että mua ärsyttää asiat.
Kuitenkin nyt on pakko mainita muutamista asioista, jotka viimepäivinä on saanut mut näkeen punasta niin paljon, että noh oon nähnyt maailman punasena? En keksinyt mitään letkautusta.
Kuitenkin,kröhöm, mahtava, muhkea ja mehevä ÄRSYTYKSEN LISTA alkakoon

1. Liikunta, laihdutus, itsensä hyväksyminen ja silti laihduttaminen
- Oikeesti, jos oot hyväksyny ittes, sinut ittes kanssa ja kaikki on sinun ja itsesi välillä hyvin niin miksi sitten laihdutat, kiinteytät, syöt pupun ruokaa ja stressaat painostasi jatkuvasti? Tulen nyt itse kaapista ulos ja myönnän olevani välillä hieman itseinhoinen, mutta pystyn elämään sen kanssa toistaiseksi. En paina tuhatta kiloa tai edes sataa saatika 80 ja se riittää mulle. En tiedä tekeekö painonpudotus itsetunnolle hyvää joidenkin kohdalla, mutta tunnen monia joiden arkea ja itseinhoa se ei ole muuttanut mihinkään suuntaan. Koskaan ei ole tarpeeksi ja mikään ei riitä, koska ei näytä lehtien kansitytöiltä. Arvatkaa millä sen saa aikaan? Photoshopilla. Nopee tapa laihtua, päästä eroon aknesta ja omistaa tuuheat ihanat hiukset.

2. Liikkuvat ihmiset, jotka pitävät itseään parempina kuin ihmisiä, jotka harrastaa lähinnä hyötyliikuntaa ja noh seksiä.
- En tiedä millon tää on tapahtunut vai onko näiden ihmisten kohdalla asiat ollut aina näin, mutta joistakin kavereista, jotka on laihduttanut tai alkanut liikkua säännöllisesti, on tullut ylimielisiä ja katsoo pahalla jokaista vähänkään normaalivartaloista ihmistä. Oon jotenkin nyt aivoineni ihan solmussa edes tätä asiaa miettiessä ja jäin tuijottamaan omaa mahaani pohtien: ''Ottaiskohan pannaria ja jättäis koko kirjotuksen julkaisematta?''

3. Ihmisten tapa hamstrata vaatteita.
-Oikeesti. Nyt. Mistä mä alottaisin öh... Mua ärsyttää jo omakin vaatekaappini ja sen ylitsepursuava määrä rättejä. En haluis kuvitella itteeni tilanteeseen, jossa mulla ois tuplamäärä tai enemmän vaatteita. Tuskin käytän noistakaan suurinta osaa ikinä.


4. Rallit.
-En sano tähän mitään muuta, kun että kattokaa noita juntteja tuolla ulkona karjalalippiksineen.

5. TV
- Sisustus, ruoka, stailaus, ilmehuoremmaksi, tyyliä vai ei, transformaatiot, mällimaailman huipulle, huippumällihaussa...

2 kommenttia:

  1. Yhdyn (rajusti).

    "Oon jättäny viljan/sokerin/rasvan/hiilarit/kaikki edellämainitut/keksi itse pois ruokavaliosta" = "Oon parempi ihminen ku sä"
    "Oon alkanu liikkua väh. 4krt viikossa" = "Oon parempi ihminen ku sä"
    "Oon vähentäny lihansyöntiä ja alottanu vapaaehtoistyön" = "Oon parempi ihminen ku sä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah! Oon oottanut vuosia, että yhdyt muhun rajusti. Eiku..

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)