maanantai 26. elokuuta 2013

Voi hemmetin hemmetti ja takahelteet!
Oon kyllä kuullut käsitteen takatalvi, mutta takakesän oisin voinu skipata. Kaipaan säätä, joka sallis nahkarotsin käyttämisen, mutta näillä näkymin siihen on vielä aikaa tuhat vuotta.

En muuten ymmärrä miten ihmiset voi läkähtymättä kutsua kesää nahkatakkikaudeks. Ihan jäätävä soija, jos ees katon rotsiin päin.

Sain muuten kaverilta uuden erilaisen rotsin, kun se muuttaessa halus eroon tavaroista ja mietin, että mitähän siihen keksis. Sen vois pitää suhteellisen siistinä ja tyhjänä, mutta kyllähän se muutamaa patchia kaipaa (heh).

Mulla on muuten vähän eriväriset hiukset nykysin ja jossakin vaiheessa postaan niistä kuvaa, kun jaksan tukkaa laittaa ja pukea päälleni muutakin kun pieruverkkarit ja rytmiksen kulahtaneen paidan. Ja mulla on kriisi, vaikka just värjäsin tukkani vaaleemmaks niin ajatus siitä, että syksy kohta kolkuttelee ovella (toivottavasti) saa mut haaveileen tummemmista hiuksista. Onneks joku järjen ääni huutaa mulle kuitenkin ''EEEIEI! ajattele sitä tyvikasvua!"
Varsinkin kun tsekkailee kuvia mun keväisistä blondeista, ei paljon nappaa enää ajatus tummasta tukasta läheskään niin paljoa.
Rotsikaipuu kuvien  spammaaminen riittää nyt. menen syömään pullaa!
-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)