maanantai 2. syyskuuta 2013

It Can't Rain All the Time

Voi tätä ilon päivää, kun oon jo näinkin pienestä ihan innoissani! Mun aamupaino oli tänään 1,5kg vähemmän, kun aikaisemmin. Oon tyytyväinen jo pieneenkin saavutukseen ja hitaasti hyvä tulee. Mun olis siis jossakin vaiheessa tarkoitus mahtua yksiin vanhoihin housuihin, mutta en pidä asian kanssa mitään kiirettä. Oon lähinnä lisännyt vähän liikuntaa ja kattonut enemmän syömisiäni (vältellyt mäkkäriä ja muita pikaruokapaikkoja). Oon tyytyväinen jo näinkin pienestä muutoksesta ja en osaa ees kuvitella, jos joskus saavutan tavoitepainoni!

Jege lähti eilen takaisin opiskelupaikkakunnalleen, koska koulu alkoi ja olin illalla vähän möks ja vielä tänään aamullakin. Aamukahvi oli tympeetä hörppiä yksin partsilla. Noh 5päivää ja nähdään taas (ja on mun synttäripilleet, hurraa!). En tiedä mikä siinä miehessä on, mutta se tekee mut todella onnelliseksi ja kerrankin saan olla täysin oma typerä itseni jonkun seurassa.
Ollaan tavattu ekaa kertaa 2011(?) juhannuksena, kun olin muuttanut Aittorinteelle silloisen poikaystäväni kanssa (lukekaa teinirakkauteni kanssa). En edes muistanut, että Jege oli silloin kyseisessä paikassa, mutta näköjään hän muisti. Kukapa vois unohtaa ihanan lumoavaa kännimaria (lol).
No tuossa keväällä 2013 päätin sitten, että kysäisen josko herra lähtis mun kanssa kahville vaikka joku päivä ja sovittiin, että tavataan ja tajusin, että kyseessä on oikein mukava herrasmies, koiraihminen ja hauskakin vielä. Tapailtiin hetken aikaa aina viikonloppusin kun ehti nähdä koulun ohella ja jotenkin kaikki sitten natsasi just eikä melkein. Jege suostui katsomaan jopa typerää salkkarileffaa mun ja mun kämppiksen kanssa ja kaikki sujui hyvin. Käytiin kesällä sitten Heurekassa (jolta reissulta toi kuvakin on), mun yks parhaista kavereistani Juha tulee niin hyvin toimeen Jegen kanssa, etten ois voinut parempaa odottaa! Vietettiin oikeestaan melkeen koko kesä yhessä: mökkeilyä, Heureka, perus kotielämää, Lahti, Hämeenlinna reissut jne. Mun mamma on ihan totaalisen tyytyväinen Jegeen ja niin olen minäkin! (tulipas tästä kiusallinen hehkutuspostaus, ihan kun koittaisin kaupata poikaystävääni heh). Nyt kuitenkin kotona istuskelen itsekseni ja siivoilen kohta asuntoa taas viikonloppua varten ja mietin, että nyt ois Jegen siivousintoilusta apua. Kesän aikana meinas muutaman kerran palaa hermot, kun herra tykkää siivota ahkeraan ja meitsi ois halunnut lähinnä löllyä ja kattoo telkkaria.
Tän tekstin pointtia en sinänsä tiedä, mutta kerrotakoot nyt vielä, että täytän huomenna 22 vuotta ja musta tulee taas vanhempi, tuskin fiksumpi. Teen varmaan viikonlopun jälkeen jonkinlaisen synttäripostauksen, jos kuvat sitä sallii. Palaan siirteleen tavaroita paikasta a paikkaan b, kuten Jege mun siivousta kutsuu.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Ps. Blogi sai eilen uuden yläbannerin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)