perjantai 6. syyskuuta 2013

Rastat2013

Mun oli vaan pakko vetää tukkaöverit. En voinut tälle tunteelle mitään, vaikka sitä vastustelin! Nyt ei kaduta. Tukkakriiseily mun luonnontaipuisten hiusten takia on ohi hetkeksi. Tilasin itseasiassa uutta kuitua, koska käytin näihin kaiken jäljellä olevan sinisen ja haluun päähän enemmän vaaleenvioletteja rastoja. En näyttänyt edes typerältä perustylsissä vaatteissani, vaikka hiukset onkin taas vähän hyökkäävät. Olen tyytyväinen överihiuksiini ja niin oli Jegekin. Itseasiassa se oli melkeenpä ilahtunut. Se on nähnyt mut  monesti ajalla ''mari ei esiinny ilman tekorastoja ikinä'' ja noh sopihan nää aikanaan mulle ja näköjään sopii vieläkin! :)
Seuraavaks kirjottelen huomisisista synttärijuhlista sekä vähän siitä mitä sain lahjaksi. Jegen lahja oli ainakin ihan hemmetin huikee! En malta pysyä erossa näppiksestä, koska haluun esitellä sen teille jo nyt :D

Nyt mun on pakko mennä siivoomaan keittiötä, koska se on aivan katarstofi.

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)