tiistai 12. marraskuuta 2013

HOT or NOT

Bongasin seuraavasta blogista postauksen, jossa luetellaan asioita, jotka on OMASTA MIELESTÄ hot tai not. Ajattelin, että tämäpä hyvä tekosyy avata päätäni tänne hieman. Hauska muuten huomata, että kyseinen bloggaaja on monista asioista mun kanssa samaa mieltä, joten koitan keksiä jotakin eri asioita.

HOT

- Maiharit 
Oon aina pitänyt maihareista ja varsinkin miehillä tykkään näistä jalkineista aivan liikaa. Onneksi omalla ukollani ei ole mitään kyseisiä jalkineita vastaan, koska ne on vaan ihan liian tyylikkäät mun mielestä.  

- Omien mielipiteiden takana seisominen niin, että osaa ottaa vastaan myös vastaväitteet
Tää on ihan hiton vaikeeta joillekin ihmisille selkeesti. Mä  pidän järkevistä väittelyistä, mutta idiootin kanssa väittely on sama kun koittaisi tehdä kissastaan kasvissyöjää.  Väitetään asiaa X faktaksi ja perustellaan se väitteellä ''koska se vaan on niin'', jonka jälkeen toinen tulee kertomaan oman mielipiteensä Y niin heti oletetaan, että mielipide Y on väärä ja niin ajatteleva täysi paska kusipää. Tässä mukava esimerkki!

-  Persoonalliset ihmiset
En puhu nyt mistään yliammutusta ''omasta tyylistä'' mutten myöskään indiedaysin superpersoonallisista ihmisistä. Ajattelen, että persoonallisuuteen kuuluu löytää se kultanen keskitie ja ulkonäön lisäks siihen sisältyy ihmisen ajatusmaailma ja tapa toimia. Tää on todella monimutkanen asia selittää kirjottamalla, mutta toivottavasti joku hoksas mitä ajan takaa.

-Bändipaidat
Tarviiko tätä ees perustella? Ehkä pitää, koska en puhu nyt mistään H&M:n retkuista vaan oikeesti hienoista ja omasta mielestäni hyvien bändien paidoista. Oon esimerkiks vähän kateellinen tolle Jegelle muutamasta sen paidasta. 

NOT

- Ihmiset, jotka käyttää korkokenkiä vaikkei osaa kävellä niillä saati jaksa opetella taitoa
Mä en vaan tajua tätä. Se kävely näyttää siltä, kun niillä olis kaks ämpäriä jalassa ja koittaa laahustaa niillä sitten eteenpäin. Tän takia ite käytän yleensä matalia kenkiä tai kiilakorkoja, koska no saatanasti järkevämmän näköstä ja helpompaa. 

- Superkänniperseiden vetäminen
Tiiän, että tää on kuulunut mun harrastuksiin, mutta nykyään en ees muista koska oisin viimeks ollu naamat. Mua ärsyttää nykyään suunnattomasti sellaset örvelötorvelokänniläiset, joiden puhe kuulostaa vessan vetämiseltä ja jutut on sitä luokkaa mitä sieltä yleensä alas huuhdotaan. 

- Vaatteiden hamstraaminen
Mulla on materiaähky. En jaksa kun miettiä mitä vittua nää kaikki bloggaajat tekee niillä rojuilla. Moppaa lattiaa?

- Blogissa (internetissä) valehtelu
Monet tietää mistä puhun:
''en oo juonu moneen kuukautee'' -> facessa pari päivää sit tilapäivitys, joka täynnä kirjotusvirheitä mutta sen sai selvää että alkoholi maistu
''Joo tää kaikki on mun omaa tukkaa'' -> Kultsi, sun tukka ei kasva kuukaudessa 20cm
''Lenkkeilen ja urheilen (syön terveellisesti) niin vitusti, että suonet pullistelee tän valheen määrästä'' -> laitoit just kuvan mäkkäristä seittemättätoista kertaa peräkkäin ja ehkä lenkkeilet jääkaapilta sohvalle ja takas.
Miksei voida vaan kertoo faktoja faktoina eikä esittää muuta kun on. Kuinka hienon ihmisen se tekee susta, kun et voi vaan myöntää tosiasioita? ps. Lukijat ei oo supertyhmiä, joten älä pidä niitä sellasina. 

MINÄ MENEN TEKEMÄÄN NYT EPÄTERVEELLISTÄ PYTTIÄPANNUA JA SITÄ ENNEN KITTAAN SATA KUPPIA KAHVIA JA KÄYN PARVEKKEELLA TEKEMÄSSÄ JUURI SITÄ MITÄ AJATTELITTE. EI, EN AJATELLUT URHEILLA TÄNÄÄNKÄÄN, NO EHKÄ KÄVELEN KAUPPAAN OSTAAN LISÄÄ MÄTTÖÄ.
Kas näin, ei niin vaikeeta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)