keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Värit ja paska meikki vol35235

Mulla on ollut jo pidemmän aikaa ongelmana luottaa omiin meikkaustaitoihini. En tiedä aiheuttiko kesän nudemeikit sen, ettei jotenkin kädet enää oikeesti pelitä tai itsetunto on ihan solmussa. Mulla on jo hetken ollut ongelmana käyttää värejä, kunnes törmäsin erääseen vanhaan IG räpsyyn itsestäni (joka on otettu ennen kun olin lähössä toista vai kolmatta kertaa sergein kans ulos muutaki kun kavereina ja suudeltii ekaa kertaa sinä iltana, haha. Kännimari oli taas vauhdissa.), jossa mulla on sekä vihertävää että tummaa violettia luomiväriä sekä tummanvihreet rajaukset. Tästä pöyristyneenä ja tuohtuneena nykyiseen nysveryyteeni päätin tarttua meikkeihin ja väreihin.
Nauttikaa meikistä, vaikka kuvat onkin laatua sukka ja mehu.

4 kommenttia:

  1. Ihanan värikäs meiki ja söpö sinä! :3 ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tesmailin nopeesti jotain erilaista kerrankin. :D
      Kiitos ^^

      Poista
  2. Perhana ku näyttää hyvältä ton hiusvärin kanssa! (: Ja muistuttaa mua siitä että mullahan on nykyään sitä luomivärinpohjustusmömmöä, vois kokeilla pitkästä aikaa keltasta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän pohjustuksee grimasin meikkivoidetta ja väritöntä puuteria. Toimii ainakin grimasin luomiväreillä kun häkä :D

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)