maanantai 2. joulukuuta 2013

Meikki (ja surkeet kuvat)

Heippa! En oo kirjotellut hetkeen mitään, koska elämä on ollut hektistä ja oon vaan koittanut vältellä todellista stressaantumista. Oon koittanut rauhottua ja koittaa saada nukuttua, uskotellut itelleni, että kyllä kaikki asiat ratkee vielä ja loksahtelee paikoilleen. Jege on ollut isona tukena kaiken tän stressin keskellä ja oon siitä todella kiitollinen ihanalle möönöönöönössykkämösssssykälleni (läpälää). Pääsin siis kouluun. kaikki stressaaminen pääsykokeista, muuttamisesta, rahasta ja muusta ratkesi siis kerralla! Tammikuussa alotan koulun JAMKissa ja mua vähän jännittää, jos ihan rehellisiä ollaan. Pelottaa, että mitä jos taas käy niin, ettei saa kavereita ja ihmisten kanssa on vaan mahdotonta tulla toimeen, mutta se on sitten kevään ongelma. Oon todella onnellinen koulupaikasta ja siitä, että en joudu muuttamaan pois Jyväskylästä koulun perässä! :)

Mutta nyt tekstin otsikon ohjaamaan suuntaan eli asiasta kukkaruukkuun. Luvassa on muutama todella surkea laatunen kuva ja ei sen isompaa selostusta meikistä. Älkää välittäkö mun supersurkeesta ihosta, koska talvella mun iho vaan kuivuu ihan törkeenä.


Meikki on tehty grimasin perusmustalla ja kultasella luomivärillä. Ei sen kummempaa.
Seuraavaa meikkiäkään en kuvannut kunnolla ja kuva on napattu vaan instagramista. Mulla on lojunut meikkipussissa MACin luomivärit käyttämättöminä jo hetken ja päätin viimein testata kirkkaanvihreetä (enkä joutunut pettymään).
Palaan varmaankin huomena kirjoittamisen ääreen hieman paremmin, koska värjäsin tänään hiukseni ja haluun näyttää teille mitä tein, millä ja mikä lopputulos oli :)

Ps. Näin joulun lähesyessä Feline oli kirjottanut hyvän tekstin joululahjoista, jota suosittelen kurkkaan. Myötäilen paljolti tätä tekstiä lahjahössötyksen yms. suhteen. Toki ne lahjatoiveet lopussa on erit, mutta käykää lukemassa: KLIK

2 kommenttia:

  1. Olet kaunis ja terve se riittää. Meikki on vain pintaa..
    Iloa elämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Iloa myös sinun elämään. :)

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)