keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Hieman tyttömäisempi kerran vuosisadassa

Mä pidän harvoin hiuksiani kiinni muuta kun ponnarilla tai sellasella hipstersuttunutturalla. Yleensä meen tuolla takkupäänä ja mietin, että koskahan oon viimeks harjannut hiukset. Tänään oli kuitenkin hieman enempi aikaa panostaa (no menipäs tähän kauan) ja harjasin hiukset sekä sen lisäks laitoin ne jokseenkin nätisti kiinni!
Kevään saapuessa huomaan, että mun pukeutuminen muuttuu ja samoin meikit, hiukset jne. Mä en jaksa enää pukeutua liian isoon bändipaitaan, mustiin farkkuihin, mustaan sieluun ja lukittautua mustaan huoneeseen vaan haluan jotakin värikästä päälle. Okei onhan tää Peer Güntin paitakin ''liian iso bändipaita'', mutta ainakin se on värikäs! Katsoessani peiliin totesin, että oonpas mä tänään jotenkin tyttömäinen. Noh, sellasia vahinkoja sattuu välillä ja on piristävää, että edes joskus näyttää naiselta.
Tiiän, että moni on hoksannut jo aikasemmin käyttää nutturan kanssa jotakin valkkia nutturassa, mutta ite oon vasta viimeaikoina todennut, että mun hiukset on tarpeeks pitkät sellasen kanssa työskentelyyn. Tein omani säärystimestä, jolle en löytänyt paria. Hyvin toimii muuten ja saa just tasan sen kokosen valkin, kun ite haluaa ja mikä parasta: tää ei maksanut mulle mitään!

Pahoittelen kökkösiä kuvia, mutta en saanut napsittua itsekseni parempiakaan. Ehkä kestätte tän jotenkin!
Laitetaan vielä loppuun kuva siitä, että miltä mun tukka normaalisti näyttää.
Olen leijona, roar!

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)