maanantai 31. maaliskuuta 2014

Pastel Hair, I Miss You So!

Mä olen kuluttanut viimeviikot himotukseen nimeltä pastellihiukset. Mä en voi sille mitään, että joka kevät mulle iskee tää sama pakkomielle. Vuosi sitten mulla oli haaveena vaaleenvioletit hiukset, joissa oli vaaleenturkoosit latvat. Kyllästyin väriin nopeasti, sillä sen ylläpito oli yhtä helvettiä. Omat hiukset haalistu nopeesti ja pidennyksistä väri ei taas haalistunut ollenkaan. Omista hiuksista tuli harmaat haalistuessa ja pidennykset piti violetin sävyn, ei kiva. Nyt kun en enää pidennyksiä käytä, harkitsen todellakin pastellisävyihin palaamista. Omaan silmään miellytti koeraita pastellivaaleenpunasta tämän vaaleenoranssin joukossa. Tykästyin raitaan niinkin kovasti, että tässä nyt pähkäillään, että pitäisikö liukuväri suorittaa oranssista vaaleanpunaiseen, koska se voisi olla hyvinkin eläväisen ja mielenkiintoisen värinen. Tosin kaikki on tähän perus löröoranssiin verrattuna hyvinkin mielenkiintoista. Ärh! Vaikeita päätöksiä. Toisaalta, vaikka vetäisin latvat lastellivärillä, se kuluu pois viikon sisällä, joten eihän siinä mitään menetäkään. Ehkä tartun tätä kevätpörriäistä jälleen sarvista ja värjään pääni. Vapiskaa! Ja toivokaa, ettei lopputulos ole pinkki vaan todellakin se oranssihtavan vaaleanpunainen.
-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)