maanantai 17. maaliskuuta 2014

Vaatteet on mun aatteet

Mä oon jo tovin tässä miettinyt, että miksei mun blogissa usein näy asukuvia. En oo keksinyt mitään fiksua selitystä tälle mystiselle asialle, kunnes heräänä päivänä koitin kännykällä räpsäistä itsestäni jokseenkin edustavaa ''kattokaa kun kerrankin pukeudun kun ihminen'' -kuvaa. Ottamiani kuvia selatessa se välähti mulle, että miksei näitä hirveästi mun blogissa majaile:
Mä pukeudun tylsästi. 
Mulla on aina ihan perusvaatteet sekä harmaata, valkosta tai mustaa päällä niin eipä näissä paljon näkemisen arvosta ole. Muistan joskus goottiaikoinani, kuinka asut hohkas sitä, että ''kattokaa mua kattokaa mua'' ja nykyään pukeudun lähinnä: ''Pliis älä huomaa mua, hei sulaudumpa mä hyvin tähän harmaaseen seinään! Kui siistii, voisin olla ninja!''
Pukeutumiseni on, myönnettäkööt, jokseenkin persoonallista bändipaitoineen ja niittinahkarotseineen, mutta siitten on niitä päiviä, kun näytän täysin normaalilta tylsältä suomalaiselta naiselta. Ehkä on parempi, että pysyttelen linjalla olla julkaisematta asukuvia, sillä ei näissä totta tosiaan paljon ihasteltavaa ole. 
Myös mun ilme ja kehonkieli on todella kiusaantunutta näissä kokovartalokuvissa. Ilmeeni muistuttaa kauhistunutta ja keho taas puhuu: ''Ota nyt se kuva jo, en kestä enää. Vedä ite mahaa sisään joku 10minuuttia putkeen niin katotaa naurattaako enää!" Ylemmässä kuvassa mun tissit on myös hyvin naamioituneet kaikkien vaatteiden alle. Mä en siis ole kuvauksellinen ja se on ehkä hyvä syy pysytellä meikki ja lärväkuvissa ainakin toistaseksi. Laitetaan loppuun vielä supersurkeelaatunen Instagramkuva, jotta saa selkoa siitä kuinka paljon oikeesti olin ton meidän olohuoneen seinän värinen ja sopivasti maastoutumisvalmis. Nyt palaan sairastamaan flunssaani, koska mun pää on ihan supertäynnä räkää.
*trööt*
-Mari

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä jotkut tavalliset asukuvat voi olla paljon mielenkiintoisempia, kuin taas "katso oon laittanu kaikki Lip Servicen rätit päälle, mitä kaapista löytyy" kuvat =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä totta! Mun mielestä muutekin pukeutumisessa ajattelu: ''Vähemmän on enemmän'' on nätimpää, kun sellanen ihan överiks vedetty kokonaisuus :)

      Poista
  2. Samoin mä käytän normaalisti arkena ihan tylsiä ja tavallisia vaatteita, missä ei kenenkään mielestä oo mitään nähtävää :P Joku värillinen/värikäs paitakin on jo kummastus :D Siksi asukuvia tulee otettua lähinnä viihteelle lähtiessä (tai muuten erikoistilanteissa) tai kun oon ostanut jonkun uuden vaatteen (eli nykyisin kovin harvoin). Eikä oo pärstässäkään koskaan mitään näkemistä, kun en jaksa kokeilla uusia meikkausjuttuja, enkä juuri koskaan laita tukkaakaan mitenkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks päivä mulla oli tosi hassu olo, koska mulla oli punanen paita. Siis punanen! Sain koulussa kommentinkin: ''Ootpas sä pirteen näkönen tänään tai lähinnä sun paita'' :D

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)