sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Minne kevät katosi?

Huh Hellettä!
-Sanoi Mari, kun parvekkeella käväisi.

Nyt on sellanen tilanne, että mä olen muuttopakkauksen keskellä, töiden keskellä ja muutamat koulujututkin odottais päiviltä hoitelemista. Oon miettinyt, että loppuuko kiire koskaan? Saako jossain vaiheessa vaan hengähtää? Mä teen yöt töitä ja päivät pakkaan kamoja laatikoihin ja jätesäkkeihin... Kämppis on muuttanut jo pois ja torstaina valkenee mullekin aamu, jolloinka Vaasankatu on historiaa. Muutan yksiöön asumaan yksin. Ihan yksin, en oo koskaan asunut yksin ja nyt toistelen sanaa yksin. Veikkaan, että aluksi se voi tuntua hankalalta ja yksinäiseltä. Ei ookaan aina kotona jotain ihmistä, jolle höpistä turhanpäiväsiä asioita oman kakan koostumuksesta tai muuta yhtä fiksua. Ehkä ponit ja pehmolelut saa sitten kuunnella näitä elämääkin tärkeämpiä asioita. Vuosi mun tulisi asua mun pikkusessa yksiössäni. Saa nähä hajoaako polla, kun ei oolekaan montaa huonetta, joihin piiloutua ja vaihtaa ''maisemaa'' päivän aikana.

Tässä on ollut keväällä ihanan pikkutytön ristiäiset (ihanaiset ystäväni saivat söpön pikku lapsukaisen keväällä <3) ja ties mitä muuta hulinaa. Aika tuntuu oikeesti olevan vaan niin hemmetin nopeesti kuluva luonnonvara, etten enää pysy edes itse perässä. Eräänä viikonloppuna ehdittiin sentään istua kattoterassilla ja nauttimaan säästä.
Palaan varmasti blogin pariin taas paremmalla ajalla, tänään pitää pakkailla, koska ensviikolla on kolme päivää töitä ja vähintään 10h päiviä. Kyllä kaikki vielä järjestyy, vaikka tuntuukin, että jätän kodin taakseni. Ehkä itsemurhayksiöstäni muodostuu uusi koti, jossa viihdyn mitä parhaimmin.

Palataan taas!
-Mari

2 kommenttia:

  1. Kuullostaa tutulta tuo kiire. Kyllä se voi joskus loppua. Viimeistään silloin, kun koulu loppuu ja huomaakin asuvansa pahemman luokan lamamaassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt ollu tän kuun sellanen olo, etten tee muuta kun nukun, syön ja teen duunia. Ehkä tähän rytmiin tottuu jossakin vaiheessa ja osaa olla sit iisisti, kun on uus kämppä järjestyksessä ja elämä taas jollakin tavalla normalisoitunu :D

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)