lauantai 30. elokuuta 2014

4päivää

En oo varma, että mikä flunssa-aalto tässä Aallon kaupungissa velloo, mutta tuntuu, että kaikki muut on kipeenä paitsi minä. En oo onnistunut edes Sergeiltä saamaan tartuntaa, vaikka kovasti olen yrittänyt, että voisin pitkittää koulun alkua vielä ihan vähän. Jännittää ja stressaa, koska tiedän, että pitäis ryhdistäytyä tänä vuonna. Kevät meni töitä etsiessä ja stressatessa asuntoasioita ja ties mitä. Ehkä nyt saan rauhassa opiskella edes syksy, keväällä nimittäin odottaa taas asuntostressi.

Enkä ole varma tätä kuvaa katsoessa onko kesä vai syksy. Ruskeenvihree keli on muuttumassa päivä päivältä harmaammaksi, mutta mun mieliala alkaa nousta. En pitänyt helteistä ja jatkuvasta jäätävästä soijaamisesta. Syksyisin on kivaa, kun voi pitää jopa farkkuja ilman, että ahistaa. Koko kesän kuljinkink spurgushortseissa ja teepaidoissa, ei helteillä innostanut yhtkikäs näyttää ihmiseltä. Nyt olen ottanut jotakin uutta puhtia taas vaatetukseen ja olen onnessani kiskonut jakut kaapista ja ostanut muutamat uudet farkut ja sukkahousuja syksyn varalle. Maiharit on kiillotettu ja odottavat vain niitä kamalia vilpoisia sadekelejä! Tykkään syksystä todellakin.

Syksy tuo kuitenkin tullessaan ainaisen murheen: Mä oon vanha! Oon melkein yhtä vanha kuin taivas. 4 päivää synttäreihin. Olen alkanut huomata ryppyjä kasvoissani ja kaikkea muuta ''vanhojen'' ihmisten juttuja, kuten nuorempana ajatteli. Ehkä vanhenen nuorena, mutta eipä ole syyttäminen kuin itseäni. Näillä elämäntavoilla ei paljon muuta voi olettaa.

Nyt menen stressaamaan ikääni, koulua ja muita hyvinkin tärkeitä asioita keittiöön, sillä uunissa lepää hampurilaispiffit sekä ranskalaisia.

-Ikäloppu Mari



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)