sunnuntai 3. elokuuta 2014

En tiedä seuraako kukaan tämän blogin lukijoista mua Instassa, mutta ne jotka seuraavat, huomasivat varmaan tänään jotakin uutta ja outoa mun päässä. Värjäsin tosiaan mustaksi hiukseni, kuten varmaan monet huomasivat. Vedin mustan kestovärin punaisen päälle ja lopputulos oli just täydellinen ja ei peruukkimainen. Noh, eilen päätin pestä tukkani syväpuhdistavalla shampoolla ja en ensin huomannut mitään hassua hiuksissani. Istuin pyyhe päässä sohvalla ja katselin telkkarista ties mitä shaibaa. Koitti hetki, jolloinka oli aika laittaa violettia Color Maskia tukkaan (käytin sitä mustien hiusten kanssa, jottei punainen alkaisi paistaa läpi).

 No kappas! Katsahdin vessan peiliin ottaessani pyyhkeen pois päästä ja huomasin, että hiuksissani oli punaisia raitoja. Oikeastaan mun hiukset näytti siltä, että punaisissa hiuksissa on tummanruskeita raitoja. Järkytyin hetkeksi, mutta hetken aikaa pohdittuani kohtaloa tulin lopputulokseen, että aurinko perhana on vaalentanut mun puhkivaalennetun lettini ja colormask on peittänyt homman hyvin tähän asti. Päätin laittaa punasta colormaskia päähän, koska ei se violetti noita peittäisi enää mihinkään. Nyt mietin, että saatan pitää tästä vahinkotukasta ja aloin miettiä, että mitä mä tälle teen. Pidänkö tän tälläsenä kamalana ''sekametelisoppana'' vai tekisinkö vaalennuspesun kerta ollaan näin  hyvällä mallilla, että tästä saisi aikaan melkeinpä mitä vaan. Ajattelin nyt hetken antaa hiusteni olla kamala reuhka ja miettiä niiden lopullista värikohtaloa tovin.

Kuva on hieman surkea, mutta antaa osviittaa tästä reuhkastani. Oon jotenkin miettinyt jo hetken, että haluisin ehkä jotain vaaleampaa punaista (ei vaaleanpunaista). Sellanen hyvin luonnollinen punertava sävy ois tosi kiva, mutta mietin nyt vielä hetken. Ehdin jo tykästyä tummien hiusten helppouteen ja nyt tuntuu jotenkin hankalalta ajatella muita, kun tummia värejä. Ihan tälläseks vahinkopääksi en tukkaani mielellään pitkäksi aikaa jättäisi, mutta ehkä keksin jonkin ratkaisun tähän ''ongelmaan''.

 Mun oli vaan pakko kirjottaa tästä, koska ei mulle koskaan ennen oo sentään MUSTAN värin kanssa käyny tällästä kulahtamista. Onko kellekään muulle?

-Mari

2 kommenttia:

  1. Hih, mä tykkään tuosta vahinkopäästä :D Mulla oli aika kauan vähän tuon tapainen sekametelisoppa ennen pinkkiytymistä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tästä jollakin kierolla tavalla ja oon miettinyt palaamista punapääks jo tätä vahinkoa ennen, mutta ärh. Musta oli jotenkin niin... Tyylikäs? Helppo?

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)