keskiviikko 3. syyskuuta 2014

23

Tänään on mun synttärit ja olen viettänyt ne, yllätys yllätys, kipeenä! Mikäpä olisikaan sen mukavampaa, kuin niistää koko päivä ja yskiä hullunlailla.

Tänään on tapahtunut hyviä ja huonoja asioita. Sergei lähti takaisin Lahteen, koska koulu alkaa. Jäin yksin ensimmäistä kertaa pidemmäksi aikaa tähän nykyiseen asuntooni. Ymmärrän kyllä, että Sergein piti mennä, mutta onhan se silti aina yhtä kurjaa molemmille. Ikävä on kaukosuhteessa ärsyttävä puoli. Uskon kuitenkin, että selviämme tästä kaikesta. :)

Sain kuitenkin Sergeiltä tänään ruusuja ja Kismetin lahjaksi! En vois edes odottaa mitään parempaa lahjaa ja varsinkin kun koko asia tuli ihan yllätyksenä.

Laitoin ruusut maljakkoon lipaston päälle ja sytytin muutaman kynttilän luomaan tunnelmaa syysiltaan. Tämä koti alkaa tuntua yhä enemmän ja enemmän kodilta.

Sain myös Pretty.fi:ltä tilaamani tuotteet juuri sopivasti tänään! Synttärilahja itseltä itselleni. Tilasin luomivärin pohjustusaineen, kynsilakan, kulmakarvoille tollasen trimmeriteräasian, koska aina ei jaksa nyppiä sekä Bio Botanic Serumia, kuten kuvasta näkyy. Käytän tota Serumia, koska se auttaa siihen, että mun hiuspohja kutisee tälleen syksyllä ja keväällä aivan törkeen paljon ja toi on aina auttanut siihen.
Kynsilakka pääsee heti kokeiluun tämän tekstin jälkeen, sillä olen pidempään haaveillut tuollaisesta helmiäisen vaaleasta sävystä.

-Ikälopuksi itsensä tunteva Mari





10 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon samankaltaiselta ikälopulta 23 randomilta!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea! :)

    Ja jeee, SIMin tuotteen oot ostanut! Mä oon tuolla tällä hetkellä töissä :D Toi System 4 -sarja on tosi hyvä. Pitäis varmaan haalia sitä taas pitkästä aikaa varastoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Oon käyttäny noita tuotteita jo koulussa ja ne on kyllä hyviä ja hintansa väärti! :)

      Poista
  3. Myöhäiset synttärionnet! :-)

    Paljonko tuolla luomivärin pohjustusvoiteella oli hintaa? Tuu ihmeessä sit kertomaan että miten se toimii testauksen jälkeen, oon nimittäin itellenikin kaavaillut sellaisen ostamista joskus tässä lähitulevaisuudessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta onnitteluista!

      Hintaa kyseisellä tuotteella tais olla n. 3,5e :)

      Poista
  4. http://aijaa.com/AVL2BX

    ootko tossa kuvassa vai onko siinä sun kaksoisolento

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)