maanantai 1. syyskuuta 2014

Invisibobble

Välttelin pitkään tänkletiisereitä ja ties mitä muotihumputuksia hiuksien saralla. Kuitenkin, kuten jotkut jo aikaisemmin huomasivatkin, olen sortunut. Retkahtanut ja ostanut vaaleanpunaisen muoviharjan koristamaan kylppäriäni. Mun on pakko myöntää, että kyseisellä vempeleellä hiukset eivät katkeile yhtä pahasti kuin normaaleilla hiusharjoilla ja toi jopa tuntuu hiuspohjassa miellyttävältä. Hiukset saa selvitettyä ongelmitta ja kivuttomasti. Mulla on luonnonkiharat hiukset oikeesti ja ne menee varsinkin niskasta todella helposti sellaseks rastamönttyräks (varsinkin jos menee nukkumaan märillä hiuksilla). Kyseinen harjaviritelmä on auttanut mua aamuisten ''ai helvetti'' -harjaussessioiden suhteen paljon.

Mutta mitä kummaa! Olen sortunut muotivirityksiin täysin rinnoin. Annoin pikkusormen ja siinä lähti koko käsi samalla. Ostin nimittäin keväällä puhelinlankaponnareita. En aitoja Invisibobbleja, mutta vastaavia lenksuja kyllä. No olen tumpelo säilyttämään tavaroita fiksuissa paikoissa ja ensimmäisestä erästä hukkui suurin osa. H&M:llä farkkuja etsiessäni törmäsin puhelinlankaponnareihin uudemman kerran. Nappasin nipun mukaani ja kotona huomasin, että H&M:n versiot sopivat paremmin mun tukalle, kuin nuo aikaisemmat. Ne ei takerru hiuksiin niin paljon ja veikkaan, että tää johtuu siitä, että nuo kierreosioiden muoviosat on paksummat, kuin noissa aikasemmin ostamissani.
H&M:n lenksuissa on se ominaisuus hyvä, että noi sopii vähän paksumpaankin tukkaan (verrattuna tohon punaiseen rupuiseen, joka kuvassa esiintyy), sillä ne ovat halkaisijaltaan isompia ja täten näillä tuntuisi saavan aikaan hieman kestävämmänkin ponnarin tms.
Tässä täydelliset ponnarit perus hipstersotkunutturaan tai jopa vähän siistimään ja sileämpään ponnariin.

Paremmissa ja hienommissa kampauksissa voiton vie edelleen kumilenkit, jotka kiinnitetään pinnin avulla, sillä ne eivät näy hiusten joukosta, näitä kun taas on mahdoton peittää.
Käteviä kuitenkin ja suosittelisin jokaista edes koittamaan näitä!

-Mari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)