lauantai 6. syyskuuta 2014

Meikkivlog

Heippa!

Ihan hetki sitten jossakin päin blogiani jossakin mystisessä kommenttissa joku pyysi esittelemään kaikki meikkini. Mietin suhteellisen pitkään (eli en), miten tämän asian hoitaisin helpoiten. Ensin ajattelin, että kuvaisin vaan kaikki ja länttäisin blogiin kuvia, mutta sitten  mulla välähti. Tein kyseisen pyynnön pohjalta jälleen kerran ihan superkiusallisen videon (miksen osaa olla normaalisti kameran edessä?), jossa esittelen meikkiboksini sisällön. Eipä siellä mitään maailmaa mullistaivia asioita ole, mutta jos jotakin kiinnostaa se katsoa niin TADAAA!








Hiukset ei nyt ihan sen väriset ole, mitä toi video teille valehtelee. Pahoitteluni myös siitä, että hiukseni ovat märät, koska olin hetki sitten tullut suihkusta ja ääneni on edelleen käheä kiitos flunssan.


-Mari

2 kommenttia:

  1. Tää oli mun toive, kiitos! Olet muuten jotenkin tosi luontevan oloinen videoilla, näitä on kiva katsoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! ^^ Oon ite ajatellu, että oon jotenkin kiusallinen :D Tosin niin oon oikeessakin elämässä, heh

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)