maanantai 8. syyskuuta 2014

Uusia kynsilakkoja

Käytiin tänään Felinen kanssa keskustassa shoppailemassa tai lähinnä pyörimässä hämmentyneenä ja sovitettiin housuja, jotka ei sopineet kummankaan vartalolle. En tiedä minkä muotoselle ihmiselle kyseiset pöksyt on suunniteltu, mutta mun päällä ne näytti lähinnä siltä, että jopa 40 kokosissa (mun ahterille yleensä ihan liian pieni vaatekoko) housuissa olis ollut etumuksessa tilaa isommillekin kiv... pen.... miehen sukupuolielimille. En aina ihan ymmärrä tätä vaatteiden suunnittelua, no anyway. Ei mun pitänyt kirjoittaa hämmentävistä housuista vaan ostoksista!


Feline etsi itselleen meikkisivellintä, joka toimis mainiosti geelimäisen eyelinerin kanssa ja päädyttiin muutamien turhien kauppakäännösten jälkeen Kicksiin.
Kickissä oli Dependin kynsilakoissa tarjous ''Ota 3 maksa 2''ja Feline sitten löysi heti itelleen yhden lakan. Mä pohdin tosi monen väliltä ja päädyin näihin kahteen. Tottakai näitä oli pakko päästä heti testaamaan.

Onpas heilahtanut kuva. No anyway. Tykästyin kovin näihin lakkoihin niiden söpöjen värien takia. Tulee mieleen joku jäätelö tai pehmis. Söpöyttä riittää tarpeeks ainakin mun makuun!
Mielessä kävi jo lakata jollakin glitterillä tähän päälle, mutta mieleen muistui onneksi raivoni glitterlakkoja kohtaan. Oon taas kyllästynyt glitterlakkoihin, koska niitä on raivostuttava poistaa ja en oo vieläkään löytänyt sitä täydellistä glitterlakkaa, mutta uskon sen vielä tulevan vastaan jonakin päivänä!

Tajusin myös tätä tekstiä kirjoittaessa, etten ole hetkeen edes kirjoitellut kynsistä mitään! Pitääkin pistää muistiin kuinka piristävää välillä on höpistä näinkin pinnallistahömppäasiaa.
Mitä mieltä te olette kyseisitä lakoista? Onko pastellisävyt mieleenne?

2 kommenttia:

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)