sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Lauantaimenoja

Mulla ei ollut kovin ihmeellisiä suunnitelmia eiliselle, mutta Tarun kanssa olin sopinut näkeväni. Lähdinkin aamupäivällä loputtoman pitkältä tuntuvalle kävelymatkalle kohti Tarun ja Antin palatsia. Matkalla mulla iski välillä epätoivo ja mietin koko ajan, että miks oon muuttanut ''näin kauas'' keskustasta ja melkeen oli itkupotkuraivarin aika. Jossakin kohtaa kävelymatkaa kuitenkin tuli sellanen: Mitä kummaa mä nautin tästä typerästä tarpomisesta tässä typerässä tuhnusadesäässä. Mietin hetken, että olenko tullut hulluksi, kun hyötyliikunta näin aiheuttaa ihan tervettä positiivista ajattelua.
Oltiin sovittu Tarun kanssa, että käydään keskustassa vähän kiertelemässä kauppoja. Ei kumpikaan tosiaan löydetty mitään, mitä tultiin etsimään, mutta mun mukaan tarttui alusvaatteita, jotka oli alennuksessa. Ei paha, sillä uusien rintsikoiden ostaminen on ollut tehtävänä jo tovin. Päädyttiin ostamaan lohturuokaa Arnodlsista korvaamaan köyhähköksi jääneen shoppailureissun.


Illalla siirryin Juhalle ja Kirsille pelaamaan hassunhauskoja lautapelejä (mm. DixIt, tuttavallisemmin DickShit). Ilta päättyi Pubiin, jossa join yhden ja tästä suuntasimme grillin kautta kotiin. Oli oikein mukava ilta ja päivä, pakko sanoa!

-Mari



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)