torstai 2. lokakuuta 2014

Päättymätön Matka

Mun on pitänyt jo pidemmän aikaa nappaa kamera mukaan koulumatkoille ja räpsiä muutamat kuvat. Koulumatkallani on kuitenkin ihan kohtuullisen hulppeet (öh) maisemat ja jollakin tavalla rauhottavia avaria peltoalueita ja metsää sekotettuna todella urbaaniin ympäristöön. Tänään ei ollut paras onnistuminen kuvaamisen suhteen, mutta ajattelin silti julkaista muutamia otoksia.

Tunnen syksyssä jotakin todella todella rauhoittavaa, vaikka kaikki koulustressi painaakin päälle. Tykkään luonnosta enemmän tällasena puolikuolleena ja hämärät illat on mukavia hetkiä rauhottua kirja kädessä ja juoda teetä. Olen huomannut myös, että en ole kesällä läheskään niin kiinnostunut liikkumaan kameran kanssa ulkona helteessä, kun taas keväisin ja syksyisin nautin tuolla koleassa ilmassa samoilusta.
Nappasin myös hassunhauskan selfien matkalla, heh. Tänään oli meikitön päivä, koska olin aamulla niin kovin kovin väsynyt.

2 kommenttia:

  1. Onpas nättejä kuvia! Tykkään varsinkin tuon ekan värisävyistä. ♥ Mulla vähän sama juttu, että kaikista mieluiten liikun ulkona ihmettelemässä ympäristöä keväisin ja syksyisin. Kesällä on usein liian kuuma ja lämpö tekee lahnaksi. Mun työmatkalla on vähän samanlaista maisemaa ja oon miettinyt, että pitäiskö vielä vikalla viikolla raahata kamera ja napsia kuvia kävellessä. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli ihan piristävää ärsyttävän koulupäivän jälkeen, että otti muutamat kuvat. Ei jotenkin ajatellu sitä, että käveli pitkää matkaa, heh.

      Ja toi on totta, että kesällä ei vaan huvita, kun istuessakin on niin kuuma /:

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)