perjantai 3. lokakuuta 2014

Violet&Blue

Pahoittelen ihan aluksi todella surkeita kuvia. Nää on ihan käsittömän tökeröitä, mutta yritin parhaani!

Sitten itse asiaan.
Mulla on ollut tänään todella tylsää, vapaapäivä koulusta jne. Päätin, että ois kiva kokeilla jotain muutakin, kun ainaista perusmeikkiäni ja tykäistyin ite hullun luovuuteni lopputulokseen. Kerrankin kaikki sujui just eikä melekee! (paitsi kuvat siis, kröhöm). Pidemmittä puheitta:

Taustalla pyörii Frendit, kröhöm.
Meikki on toteutettu superhalvoilla eBaysta ostetuilla luomiväreillä. Tykkään näistä pastellisista sävyistä ja mun mielestä ne ehkä jopa sopii mun omaan silmien väriin sekä nykyisiin hiuksiini. :)
Mitäs te lukijat tykkäätte? Hyvä vai huono meikki? Mun mielestä tää on jotenkin ihanan ykssarvismainen ja pirtee!

-Mari

5 kommenttia:

  1. Hei vitsi tulee kesänen fiilis tosta meikistä! Samanlainen ku mun valmistujaismeikki oli kesällä!:)
    T.Auroora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli kans mieleen kesä! Ehkä jäätelövärien takia :D

      Poista
  2. Tosi nätti meikki ja sopii sulle! ♥

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)