maanantai 24. marraskuuta 2014

Aaveet

En edes tiedä mistä aloittaisin kirjottamisen, mutta kuten huomaatte, blogin ulkoasu on uudistunut. Ulkoasun lisäksi blogi sai uuden nimen. Jotenkin mulla oli olo, että vanha blogin nimi ei enää ollut mua, vaikka Quiet Riot onkin edelleen lempparibändejäni. Pahoittelen kaikille, jotka pettyvät uuteen banneriin tai nimeen, itse koen tämän enemmän omakseni. Tahdoin karistaa vain menneisyyden aaveet pois elämästäni.



Mulla oli tosiaan pitkään olo, että vanhat tekstit ja blogin nimi painoi mun kirjotusintoa alas. Blogi on kuitenkin kasvanut tässä mun rinnalla muutaman vuoden sisällä ja tahdon, että tämä myös näyttää sekä kuulostaa multa. Mietin kauan uutta nimeä, mutta tänään fysiikan tunnilla mulla leikkas. Pyörittelin siinä jotakin laskuja edessäni ja sitten keksin, että miksei blogin nimi voisi olla Mari potenssiin Mörri. Toki banneriin halusin muutakin kuin tuon, koska olen tällänen epäminimalisti joissakin asioissa.

Marihan on tosiaan etunimeni ja Mörri lempinimeni, joten mikä olisikaan sopivampi nimi blogille. Tästä alkaa uusi aika kirjoittamisen suhteen. Poistin myös vanhoja tekstejä, sillä blogin suunta on muuttunut huikeen paljon viime aikoina ja voi olla, että tulevaisuudessa tämä on yhä enempi hömppää ja vähemmän henkilökohtaisia asioita. Toki en jätä niitä henkilökohtaisuuksiakaan täysin piiloon, sillä en itse tykkää blogeista, jotka ovat vain pintaa. Annan teille lukijoille kuitenkin jotain tarttumapintaa elämästäni, älkää huoliko.

Kiitos kaikille vanhoille tutuille ja tervetulotoivotukset tässä viimeaikoina mukaan tulleille. Hypätkäähän kelkkaan ja pitäkee kiinni! Ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)


-Mari

1 kommentti:

  1. Hyvä tuo uusi nimi, jotenkin tarttuva! :) Näyttää myös siulta ja varmaan tulee inspistä kirjoitellakin eri tavalla, kun saa karistettua vanhoja juttuja pois. Ihana tuo kuva siusta myös, tuo puku on vaan niin söpö! ♥

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)