perjantai 5. joulukuuta 2014

Hiusmatkailua aikojen alusta tähän päivään!




6 kommenttia:

  1. Mielenkiintonen video, tykkäsin :3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelin, että tää on helpompi tehdä videolla kun esim tekstimuodossa, koska ois voinut tulla vähän puiseva postaus :'D

      Poista
  2. Siisti video, pikkasenko siulla on ollut vaihtelua hiuksissa! :O Vau. Mie oon jämähtänyt aika hyvin näihin pitkiin, tykkään näistä vaikka välillä tekisi mieli vaihtaa hiusten väriä taikka tyyliä. Mukava on aina seurata sit muiden hiusten muutoksia, kun ite pysyttelee suht samoissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli mullakin toi punanenkausi, mikä kesti ihan sika pitkään ja nyt oon taas palannut siihen tuttuun ja turvalliseen oranssinpunaseen/luonnolliseen. Tosin kasvatan myös omaa väriä, koska haluan nähä sopisko se mulle ollenkaan :'D Näyttää suhteellisen karseelta tällänen gingerlatva ja maantienharmaa/vaalee tyvi, mutta noh... ei voi mitään :)

      Poista
  3. Onks väärin että repeilin ihan täysiä ekojen kuvien asuille :'D Muistan muuten vuodet 2011-2013 kun meijän luokan pojat kyseli säännöllisin väliajoin "minkä väriset hiukset Marilla nyt on??" :D

    Oh lord kun on ikävä kokopinkkiä kuontaloa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla soi koko ajan päässä noita kuvia selatessa: Minä olen muotitietoinen, nyt mä olen muotitietoinen...

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)