tiistai 6. tammikuuta 2015

Kohti Uusia Seikkailuja

On vuosi 2015, mutta palataan vielä hetkeksi vuoden 2014 loppupuoliskolle. Vietin siis joulun Hämeenlinnassa sekä Tampereella. Olin aattoon asti äiteen kanssa Hämeenlinnassa ja seuraavana päivänä lähdinkin siskon luoksen Tampereelle. Joulu meni oikein mukavasti. Tampereelta lähdinkin sitten taas seuraavana päivänä takaisin Jyväskylään. Jyväskylässä Sergei haki mut asemalta ja kotona odotti iso lahjapaketti, joka sisälsi monta pienempää pakettia, koska olin sanonut, että tykkään availla lahjoja melkeempä enemmän, kun yleensä siitä mitä lahjat sisältää (heh).
Lahjapaketista paljastui tuo vesinokkaeläin Valtteri, kirja sekä ihana sininen Mario paita! Kuva tuopista ja koirosta on otettu siskolla. Siskon mies oli ostanut hassuja oluita, joihin ilahduin ikihyviksi. Pitäisi itsekin muistaa ostaa useammin laatuoluita ja maistella uusia tuttavuuksia (oluissa siis, ei ihmisten suhteen). Ivana Helsingin pikkulaukun sain äiteeltä. Joku kylkiäinen ollut vissiin jonkun lehden mukana, mutta ihastuin siihen ikihyviksi. Ainut, että hihnaan, joka on tehty ketjusta, jää hiukset kiinni ja se kiukuttaa.

Mun tukka on taas vaihtanut vähän sävyä. Oon leikitellyt hirveesti kaikilla suoraväreillä ja colormaskeilla ja niiden haalistuttua pois oon testaillut aina jotain uutta ja veikeetä. Mun oma tyvi alkaa näyttään semikarseelta, mutta lupasin itelleni, etten ennen kesää koske kestoväreihin ja siinä koitan vahvasti pysyä. Viimeisestä kunnollisesta värjäyskerrasta alkaa kohta olla 3kk ja tukkakin on sen näkönen ja tuntunen. Hiusten laatu on parantunut huomattavasti eikä tukka oo enää niin karseessa kunnossa. Hiuksia on helpompi käsitellä ja ne on kasvanutkin ihan hyvää tahtia tuon päätöksen jälkeen.

Kuvan sininen paita on siis joululahja tuolta miehekkeeltä. Tykkään siitä hyvin paljon. Kuvassa mulla on jalassa kauniit himapieruverkkarit, mutta olin niin ilonen tosta paidasta, että oli pakko nappaa kuva.

Tänään kokeilin myös pitkästä aikaa hieman erikoisempaa meikkiä. Oon viimeaikoina ollut niin juurtunut nudesävyihin, että tahdoin kokeilla jotakin värikästä. Hieman vaatii totuttelua tuollaiset monen värin meikit, mutta itsestäni tuo onnistui ihan nätisti ensimmäiseksi yrittämäksi.



Olen syönyt kalaöljytabuja jo tovin sekä kiskonut tuota monivitamiinia. Nyt päätin pitkän harkinnan jälkeen testata myös Piimax -valmistetta, sillä se oli tarjouksessa Citymarketissa ja ajattelin, ettei siinä mittään häviäkään, vaikke ihmeitä saisikaan aikaan. Ei vitamiinit ja hivenaineet koskaan voi olla haitallisiakaan, ainakaan yleensä.

Hyvää alkanutta vuotta teille kaikille!

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)