lauantai 17. tammikuuta 2015

Nuori Mörri vs. ''aikuinen'' Mörmötin

Nyt on luvassa ehkä hieman ''outo'' postaus. Oon tehnyt videon siitä, mitä kaikkea rääkkiä oon hiuksilleni tehnyt jne. tässä vuosien varrella, mutta nyt ajattelin, että olis hauska tehdä postaus aiheesta meikkaaminen nuorena ja nyt. Meikkasin toisen puolen naamastani, kuten mulla oli tapana nuorena ja toisen puolen siten, miten nykyään hoidan homman.

Tässä alla on mun rippikuva. Löysin sen, kun pakkasin muuttokamoja vaasankadulla. Oon kyllä ollut upea ilmestys nuorena, grrrrr ;) Noi hiukset on tosin to die for, kattokaa miten hyväkuntoset ne on!

Monet teistä tietääkin, että olin nuorena aika supergootti rastoineen yms. mutta ennen sitä aikaa on, noh aika, josta ei puhuta. Aika, jolloin ajoin kulmakarvat pois ja opettelin meikkaamaan ensimmäistä kertaa... tosta ajasta ei oo hirveesti kuvia, sillä meillä ei ollut digikameraa tuolloin. Mun siskolla oli ja lainasinkin sitä välillä ottaakseni upeita kuvia ii2:seen ja Galleriaan. Voi tota aikaa, ei herran jumala
Yleensä mä piirsin mun kulmakarvat ihan liian korkealle ja ihan liian kaareviksi. Sen lisäksi mulla oli tollaset tyylikkäät rajaukset sekä punasta poskipunaa luomivärinä. Kuvat piti tietysti myös muokata aina siten, että niissä oli ihan superisti kontrastia. Näissä kuvissa mulla on myös kaulassa ainakin 3niittipantaa ja verkkohanskat, ei jestas.  Jokaisessa sormessa oli myös pakko olla helvetin rumia sormuksia ja ranteet täynnä niittirannekkeita ja sellasia metallisia renkuloita. Oih, nuoruus...


Tänään päätin luoda näihin viittaavan meikin tosiaan uudestaan. Sain tästä itse hyvät naurut ja muistan, kuinka ärsyttävää kulmien piirtäminen ilman mitään apuja on. Tosin tässä ongelmaksi muodostu enempi se, etten saanut niistä yhtä dorkan näkösiä, kuin kulta-aikoina, mutta aika lähelle mennään silti. En myöskään nuorena käyttänyt meikkivoidetta, pelkkä puuteri oli vitun jees pohjustus varsinkin, kun mulla oli paljon finnejä. Punanen ''luomiväri'' korosti sitä kauniisti aina.. Pahoittelen huonolaatusia kuvia, mutta täällä on jo nyt niin hämärää sisätiloissa, että nää nyt on vähän tätä laatua. Ulos en kehdannut mennä tän näkösenä, haha.

Tätä oli tosi hauska toteuttaa ja pitäs ehkä useemmin testailla jotain nuoruuden kamalia meikkiviritelmiä esim. hieman paranneltuina versioina, saattais keksiä jotakin uutta nykyiseen arkimeikkiin, tai sitten ei.


Tässä olen mä lapsena. Ajattelin, että se toimii hyvin loppukevennyksenä, jos joitakin ei vielä tarpeeksi naurattanut tämä postaus. Oon ollut herttanen ja vaaleenpunanen. Plus haluan tollasen mekon! Käyttäisin sitä tässäkin iässä ihan mielelläni, sopis mun ponikoulureppuun hyvin. Toivottavasti edes joku sai nuoruuskuvista naurut, kuten mä.

Miltä te näytitte nuorena? Oletteko muuttuneet paljoa siitä ajasta?

-Mari

2 kommenttia:

  1. Eihän toi meikki edes näytä pahalta :P ja sä olet nuori vieläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi teiniaikojen meikki vähän siistitty, ennen oli sellaset mäkkikulmat tai sit vaan jotain pisteitä tai suorat viivat johki suoraa ylös :D Olin kaunis nuorempana <3

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)