maanantai 12. tammikuuta 2015

Osittaiset Nudekynnet

Testasin viimein noita Gel Effect lakkoja ja sain aikaan ensin vaan perus luonnolliset kynnet. Mä tykkään kuitenkin, että kynsissä on joku jippo tai jotakin erikoista, joten tänään leikin mustalla mattalakalla ja sain aikaan seuraavaa.
Noista tuli vähän sottaset näin ensimmäiseksi yrittämäksi, mutta ite tykkään tosi paljon, vaikka virheitä löytyykin. Pitää testata myös eri väreillä tätä samaa jossakin vaiheessa.

Värjäsin myös pitkästä aikaa hiuksani vähän räikeämmillä väreillä. Oma tyvi on semikarseen näkönen tässä värissä, mutta muuten tykkään. Hiukset on päältä violetit (joka ei tosin kuvissa erotu hirveästi, koska Suomen talvi ei salli tuota luonnonvaloa iloksemme) ja alta pinkit.
Pahoittelen surkeita kuvia, jotka vohkin omasta instastani, mutta en saanut nauttia tänään auringosta edes sitä hiventä kun se esiintyi, sillä olin koko parhaan ajan koulussa. Tosiaan tänään alkoi koulu tai jatkuu, oon jo nyt jotenkin kyllästynyt. Loma meni tosi äkkiä ihan totaalisen ohi ja oon nyt vähän, että ''What mihin kaikki aika katos''.

Mulla ei oikein ole muuta kirjoiteltavaa tänään, lähinnä tahdoin näyttää uudet hiukset ja kynnet joten palataan taas, kun mulla on ehkä jotain fiksumpaakin asiaa.

-Mari

2 kommenttia:

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)