maanantai 19. tammikuuta 2015

What's in my bag


Nyt olisi aika esitellä mun koulurepun sisältöä, joten sen pidemmittä puheita asiaan. Tässä tulevat tavarat, joita kannan koulurepussani melkeenpä päivittäin. Kännykkää tosin ei esiinny kuvassa, sillä jouduin ottamaan sillä nää kuvat. Mun kamera alkaa sanoa itseään irti kaikkien näiden vuosien jälkeen ja alan olla kohta oikeesti pulassa sen kanssa.
Mutta nyt siihen itse asiaan!

Tältä näyttää mun upea ja mahtipontinen koulureppuni suoraan kasarilta. Kuva on haalistunut, mutta tykkään tästä silti! Noi värit on kivat. Luonnossa tämä ihanuus on siis pastellin violetti/minttu, voiko trendikkäämpää olla (haha)? Käytän myös koulurepun sijasta välillä ihan normi laukkuja kamojen kantamiseen varsinkin niinä päivinä, jos ei tarvi mukaan ihan kauheesti tavaraa.
Tässä laukun sisältö tiivistettynä yhteen kuvaan. Lähdetään liikkeelle vasemmasta ylänurkasta ja edetään sieltä oikealle ja ylärivistä hypätään sujuvasti alariviin!

1. Mulla kulkee mukana tollanen kovakantinen muistivihko. En siihen kauheasti koulussa muistiinpanoja kirjoita, se on siltä varalta, jos on pakko kirjottaa jotain tärkeetä ylös tai iskee luovuuden vimma kesken päivän. Se on pakko vaan olla mukana, saa johonkin ylös kaikki aivopierurunot tai turhat piirustukset. Ton välissä kuljetan myös kaikki monisteet ja ylimääräset paperit, mitä koulusta saa.

2. MAOL ja Laskin. Mulla ei ole vuoteen ollut taulukkokirjaa ja välillä oon ollut pulassa tästä syystä. Nyt kuitenkin Sergei sellasen mulle löysi ja oon ikionnellinen!

3. Vesipullo, joka on söpön pinkki sekä nenäliinoja. Oon oppinut kantaan vesipulloa mukana ja noh nenäliinoja on pakko olla aina paketti, koska koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Plus flunssakautena ne on jees. Mukana kulkee myös aina särkylääkkeitä tollanen laatta, koska mun päätä alkaa välillä särkeen ilman mitään fiksua syytä  ja se ei katoa sitten millään se särky.

4. Jokin kirja. Mulla on aina repussa jotakin lukemista ihan siltä varalta, että tunteja perutaan tai meen koulun jälkeen istuun esim. jonnekin kahville tms. On mukavampaa, kun on jotain tekemistä ja mikä oiskaan mukavampaa kun lukea ihan vaikka sitten vaan aikaa tappaakseen.

5.Lompakko ja sytkäri. Lompakossa kulkee myös avain, koska täällä talossa on sellaset hotellin ovien korttiavaimet. Sitä ei uskalla kuljettaa paljoa lompakon ulkopuolella, ettei se katkee. Sytkäri löytyy aina repusta. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joutuis kidnapatus ja hylätys autiolle saarelle, heh.

6. Lyijykynä tai penaali. Joskus kuljetan ihan repun tai laukunpohjalla vaan jotain yksittäisiä kyniä, kun en jaksa kantaa pandapenaalia mukana.

7.huulipunia nudesävyissä, puuteri, puuterivippa ja huulirasva. Tälläset ihan perus ehostustarvikkeet kaiken varalta.

8.Kännykän laturi. Kannan sitä aina mukana, koska kuuntelen koulumatkalla musiikkia ja oikesti se ärsyttää, jos akku loppuu ja kotimatkalla joutuu kuunteleen vaan ohikulkijoiden askelia, omaa puuskutusta ja autojen ääniä.


Tätä löytyy mun laukusta melkein päivittäin. Onhan siinä suhtpaljon tavaraa, mutta ei paljon ylimäärästä. Loppuun vielä muutama kuva omasta pärstästä ihan vain täytteeksi. Tänään oli hyvä meikki ja hiuspäivä, ei valittamista. 


-Mari

2 kommenttia:

  1. Mä oon NIIIIIN kateellinen sun repusta! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! Tää on kyllä huippu! Plus tänne mahtuu yllättävän paljon tavaraa :D

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)