torstai 26. maaliskuuta 2015

Ikuisuuden Kestävä Tauti

Mä en kestä. Oon nyt ollut kohta 2viikkoa kipee. Ensin iski joku mahatauti ja sen jälkeen kuumeilua. Eniten ärsytti, että kuume ei koskaan noussut korkeaksi vaan sellasta 37-38 sahausta koko ajan. Alkoi hetkittäin tuntua, että on terve ja sitten taas maattiin sängyssä buranan kaverina. Tiistaina selvisin kouluun tai oli pakko. Lähettiin käymään Rauman satamassa ja ajattelin, etten tahdo missata retkeä. 13tuntia tien päällä teki kyllä kepposensa, nimittäin keskiviikkona olikin taas olo, kuin trukin alle jääneellä pesukarhulla. Viime yö meni kummallisessa yökötyksen pidättelyssä ja niistäessä. Tänään on muuten ok olo, kuume kaikonnut, ei okseta, mutta aamulla yöllinen valvominen oli ottanut veronsa. Toivon, että oon viimein terve, jotta pääsisi tännekin taas postailemaan fiksuja juttuja. Tän taudin takia mun naamaa ei ole instasssa tai täällä näknyt toviin. Oikeestaan koko naaman kattominen on ärsyttänyt hetkittäin. Tosin näin pitkä aika meikkaamatta on tuonut omat ilonsa, mun iho on hyvässä kunnossa, vaikkakin nenän ympäriltä kuiva. :'D

Josko kipeily riittäisi ja pääsisi elävien kirjoihin.  Asuntonäyttöihin pitäisi päästä, koska muuttohan on tosiaan edessä tänä keväänä vuokrasopimuksen päättyessä. Saatan joutua hylkäämään DDR:n ja palaamaan sivistyksen pariin. Ristin kuitenkin kaikki raajani toivoen, että tästä tai muista Ylioppilaskylän taloista vapautuisi vuoden vuokrapesti, koska oon kotiutunut Kortepohjaan aivan liian hyvin.

Parempien postausten merkeissä palaan pian asiaan ja toteutan sen korostusvarjostuspalettipostauksen, että miten sitä käytän.

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)