sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Kesälomalaiselle Kesähiukset

Heräsin aamulla tän näkösenä ja mua vähän nauratti. Tuli heti sellanen ''en voi jättää näin hyvää läppää välistä'', joten nopeeselfie ja kuvatekstiksi ''kesätukka, kampaajalla ja lenkillä käyty tms''. Facessa alkoi inboksi laulaa nopeammin kuin kirkkokuoro sunnuntaiaamuna. Mua naurattaa miten niin montaa liikuttais niin paljon se, että oon leikannut hiukseni. Tää oli siis mun aamutukka. tuolla niskassa on ponnari ja ei en ole leikannut hiuksia, mahdollisuus vaan teki musta varkaan. :D

Nyt kun kattoo niin näyttäisin paljon vanhemmalta tollasella lyhyellä polkalla. Saikohan Sergei jo sydärin, että mä oon alkanut kärsimään jostain ''vähän pääll 20.kriisistä'' ja olisin leikannut tätitukan. Noh, ei toi aamutukka pahalta näytä, pakko myöntää. Kaikille vaan harmiksi se, että se on tosiaan vaan lörähtänyt yönutturaponnari, anteeksi, jos veditte aamukahvit väärään henkeen.

-Mari

5 kommenttia:

  1. Mä itseasiassa olin hyvin varautunu tän kuvan nähdessäni, päätin etten luule mitään ennen kuin herään kunnolla ja ehdin paneutua aiheeseen paremmin :'D Mut pakko sanoo et mun mielestä sulle sopis tää malli (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että jollain on raksuttanut :D Ja joo eihän tää oikeesti pahalta näytä, mutta toisaalta sitten näytän jotenkin niin tädiltä. :D

      Poista
  2. Ei tuollainen saisi sinua näyttämään yhtään tädiltä, päinvastoin korostaa hyvin kasvojen muotoa ja saa näyttämään nuoremmalta, ellei vähän lapsekkaaltakin ^^ Ainakin miun mielestä tuossa kuvassa näytät kaikkea muuta paitsi tädiltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että sentään jonkun mielestä nuoremmalta, haha. Mä en jotenkin enää pysty kuvitteleen itteeni lyhyellä tukalla, kun saanu kasvatettua sen polkan pois, tulee aina vähän sellanen tätiolo jostain syystä, heh. Mutta kiitos sulle nätistä kommentista! :)

      Poista
  3. En tunnistanut sua tosta kuvasta :D Luulin. että siin on joku tyylii sun pikkusisko :D

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)