lauantai 29. elokuuta 2015

I am My Hair

Mä olin todella pitkään ilman pidennyksiä ja en osannut edes niitä sinällään kaivata, mutta kun facen hiustenpidennyskirppiksellä tuli vastaan sopivat klipsit niin ajattelin, että mikäpä jottei. Hinnalla tätä 200g settiä ei todellakaan ollut pilattu ja nää on ihan priimakunnossakin. Tartuin lompakkoa vetoketjusta (härkää sarvista tms) ja ostin pidennykset. Odottelin hieman kauhunsekaisesti, että mitähän postipoika kantaa mulle kotiin, mutta noh, yllätyin positiivisesti!

Oon antanut hiusten parannella itseään kaikesta värjäämisestä ja pidennyksistä ja tässä samassa mun hiukset on kasvanut aika paljonkin. Hiuksiani tasoittaessa totesin kuitenkin, että välillä ois kiva saada vaihteluksi pitkät hiukset ja koska hiukset ei kasva yhdessä yössä montaa kymmentä senttiä, turvauduin pidennyksiin. Nää pidennykset on tosiaan ihan normit klipsit, mutta liukuvärjätyt. Mun oma tyvikasvu on varsinkin niskasta kasvanut jo pitkälle ja nää pidennykset on melkeen yks yhteen mun nykysen hiustenvärin kanssa. Oon tyytyväinen, saa nopeesti vaihtelua ja ei ainakaan tympäänny hiusten kasvatteluun ja turhaudu.


Nää pidennykset on ihan överipitkät mun omaan makuun ja jossakin vaiheessa leikkailen näitä hieman ja kerrostan, jotta näyttää luonnollisemmalta, mutta muuten oon oikeesti tosi tyytyväinen. On kivaa, kun pitkästä aikaa pääsee tekeen pitkille hiuksille tarkotettuja kampauksia ja saa lettipidennyksiinkin näyttävyyttä. Arvostan ihmisiä, joilla on omat pitkät hiukset ja siksi omaakin reuhkaani kasvattelen, koska onhan omat hiukset aina kivemmat, mutta hätävarana pidennykset on mun mielestä tosi jees vaihtoehto. 


-Mari

2 kommenttia:

  1. No mutta hyvältä näyttää :P eikä pidennykset voi koskaan olla liian pitkät ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mä en tykkää ns. liian pitkistä hiuksista itelläni. tulee sellanen epäsiisti olo (olipas tyhmästi selitetty)

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)