sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Älä pelkää värejä

Mä olen viimeaikoina innostunut taas värillistä meikeistä nudejen sijaan. Toki arkimeikissä nudet on se nro. 1 valinta itelle helppouden ja luonnollisuuden takia, mutta mä oon viimeaikoina päässyt taas kiinni myös värikkäisiin silmämeikkeihin. En tiedä ketä tämä postaus kiinnostaa, mutta allaoleviin kuviin on nähty järkyttävä vaiva (tahdon mainita tämän jostakin kumman syystä), sillä kaikki meikit on tehty peräkkäin samana päivänä vain havainnoillistamaan värivalintoja ja väreillä leikkimistä. Toivon, että nämä kuvat antaisivat inspiraatiota ja rohkeutta yrittää jotakin omasta rutiinista poikkeavaa. 



Anteeksi kuvien kököstä laadusta, mutta tänään ei ole paljon päivänvaloa sallittu tänne kammariin. Yritin parhaani. Kaikki meikit on tehty sleekin eri paleteilla kokonaisuudessaan. Kuitenkin, kuvien laadusta huolimatta mun mielestä väreillä leikittely meikissä on hauskaa. Jotenkin silmät pomppaa paremmin heti esiin ja noh, tämä on mulle mukava harrastus joten luomisprosessi väreillä on aina mukavaa.

-Mari

3 kommenttia:

  1. Niin ihanat värit varsinkin tuossa keskimmäisessä silmämeikissä! Etenkin tuo sisäkulman turkoosi. Mistä Sleekin paletista se löytyy? Tähän mennessä omasta meikkivalikoimasta löytyy Sleekiltä vain Oh So Special, mutta ehkä joskus vielä pitää hankkia muitakin paletteja. Olen hurjasti tykännyt, niissä on niin hyvä hinta-laatu -suhdekin ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en ihan läpiä päähäni nyt puhu tässä niin se turkoosi sävy on paletista Del Mar vol II. :D Menin niin intuitiolla ton meikin suhteen ja heittäydyin, etten tajunnut kattoa mist äpaletista, mutta veikkaan tota.

      Poista
  2. Ihania silmämeikkejä! Itse tykkään myös käyttää värejä silmämeikissä, joka päivä eri värit :)

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)