keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Kuvapläjäys


Tänään mä fiilistelin itteeni ja hiuksiani. Näistä kuvista selviää myös hyvin tosiaan toi mun hiuksen ulkomuoto noin muutenkin kun uuden värin kannalta. Oon oppinut rakastamaan mun kiehkuroitani pikkuhiljaa. Nuorempana mua häiritsi kovasti luonnonkiharat hiukset. Nykyään oon onnellinen siitä, että mun hiukset on tälleen mitään tekemättäkin ihan ok näköset ja jotenkin söpön peikkomaiset. Sellaset rennonhipit, en osaa kuvata paremmin.


Oranssit hiukset saa mut tuntemaan itteni jotenkin normaalimmaksi. Omaksi itsekseni. Se kamala tyvikasvu (kröhöm koko päähän valahtanut hamsterius) otti itseensä myöskin tätä sävyä ja se on aina parempi. Värjäsin pääni siis vain colormaskilla toistaiseksi. Mikään ei oo pitkään aikaan tuntunut niin kotoisalta, kun tää hiusväri. En kadu hetkeäkään ratkaisuani. 
-Mari

2 kommenttia:

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)