perjantai 8. tammikuuta 2016

Kävimpä kerran Lidlissä

Okei, valehtelen, koska oon mä siellä käynyt useemminkin, kun kerran, mutta toi lause vaan sopi otsikoksi jotenkin hyvin. Lidlissä kierrellessä eteen sattui sitten eräs asia, joka mun on pitänyt jo pitkään ostaa. Ja se asia on hiustenkiharrin. Kattelin siinä muutamaakin eri mallia, kunnes päädyin ostamaan paketin, jossa on monta erilaista vaihtopäätä tohon laitteeseen. 
Kotiin saavuttaessa oli pakko repiä paketti heti auki ja päästä testaamaan. Päädyin kokeilemaan ihan ensimmäisenä tuota kreppirauta-/suoristusrautaosaa Sergein päähän ja se pelitti todella hyvin. Siis se osa, ei Sergein pää pelitä enää mihinkään tässä iässä. Tein sillä kreppiosalla vaan tyveen hälle testikohotusta ja sit suoristin muut hiukset (Sergein hiukset on muutenkin tosi suorat). Omiin hiuksiini päätin testata tota halkasijaltaan isointa kiharrinta, koska sellasta oon ettinyt kohtuuhintasena pitkään. Oon kaivannut hiusten kihartamista ihan sikana. Mun muotoilurauta siis hajosi ja se ei vaan enää toimi, kuten ennen. Astuin sen päälle vahingossa siis ja siitä vanhasta raudasta katkes sellanen pieni muovinpala ja nyt ne pinnat ei enää mee yhteen asti.
Rauta lämpiää ehkä vähän hitaanlaisesti, mutta ei kai kukaan hirveessä kiireessä edes ala kihartamaan hiuksia ja ei toi kuitenkaan niin mahdottoman kauan lämpiä, että siinä ajassa ehtis esimerkiksi kuolla pystyyn. Kiharrin on kaikin puolin tosi jämäkän olonen eikä niin rimpula, kun oletin. Välineen varresta löytyy kolme säätönappia: pois päältä, lämpö 1 ja lämpö 2. Toivon, että tätä en saa rikki niin äkkiä, kun edellisen muotoilurautani (lol). En oo toviin käyttänyt mitään kuumamuotoiluvälineitä niin oli jotenkin piristävää leikitellä ees tän verran tolla uudella kapistuksella. Näiden kuvien jälkeen testasinkin sitten melkein kaikki vaihtopäät hiuksiini ja nyt mulla on hirvittävät kasarikiharat päässä kaiken kokeilun jäljiltä, haha.

Ironisinta mun mielestä kaikessa tässä on, että tota tuotetta myydään Britney Spearsin naamalla. Mun mielestä sen ihmisen mainoskasvopakettiin sopis enempikin huonot hiustenpidennykset, hiustenleikkuukone ja sateenvarjo, mutta kaikkien iloksi mä en olekaan päättämässä näistä asioista.

-Mari

2 kommenttia:

  1. Ooh! :3 Oliko ihan lähiaikoina myynnissä (itsellä tällainen muistikuva ainakin) ja mitä kustansi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Tänään tän ostin niin on niitä varmaan siellä kunnes loppuu. Siellä oli kaikkia erilaisia :D Ja oisko ollu 16e

      Poista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)