tiistai 12. tammikuuta 2016

Kulmakarvojen vaikutus yleisilmeeseen

Mä taisin mainita aikaisemmin täällä blogissa, että mun mielestä meikin yks tärkeimpiä asioita on kulmakarvat (meikkipohjan lisäksi). Halusinkin tässä teille esitellä omalla kohdallani kuinka paljon kulmakarvojen ehostus muuttaa mun silmäalueen mielekkyyttä (hitto miten sanottu). Nappailin eräänä päivänä meikkipohjan jälkeen kuvat mun silmästä ennen kulmakarvojen ehostusta.  
Ja tämän jälkeen kaunistin kulmakarvat ja nappasin toisen kuvan. Kuvista näkee selkeästi eron kuinka paljon huolitellumman näkönen mun koko silmän ympäristö on tän jälkeen. Katsekaan ei näytä niin väsyneeltä, ainakaan omasta mielestäni. Kuvissa on eri silmät, mutta eipä nää mun karvahahtulat ja killittimet paljoa eroa puolesta riippuen. Huono kulmakarvapäivä myös voi pilata koko meikkausfiiliksen itselläni ihan sekunneissa. En koe edes huonoa hiuspäivää niin pahaksi asiaksi omalla kohdallani kuin kulmakarvojen kanssa kamppailun.
Kulmakarvojen ehostaminen on mulle meikissä se yks tärkeimpiä juttuja. Se tekee mun katseesta jotenkin avaramman ja pirteemmän. Mun kulmakarvat kasvaa muutenkin miten sattuu ja ne on tosi vaaleat, jos en värjää niitä, joten en voisi kuvitellakaan meikkaavani ilman kulmakarvojen värittämistä. Nykyään teen kulmakarvani ihan luomivärillä, koska sen tulos on pehmeämpi kuin kulmakynällä tai geelimäisellä tuotteella. Viimeistelen koko homman värittömällä kulmakarvageelillä (tuotteet alemmassa kuvassa).
-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)