keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Meikkimasennus

Mä oon elänyt jotain naama-ahdistusaikaa jo syksystä asti. En jaksa nykyään enää oikein meikkailla ollenkaan. Oon toki onnellinen siitä, että kehtaan liikkua kylillä ilman pakkelia, mutta se on aiheuttanut myös sen, etten ole hetkeen edes jaksanut ajatella meikkaamista. Nykyään meikkaaminen tuntuu jotenkin harvinaiselta herkulta tai sellaselta ''nyt mä repäsen ja meikkaan''. Ehkä sateisella syksyllä/talvella oli oma osansa tässä tunnetilassa, kun kaatosateessa on ihan sama onko sotamaalia vai ei. 
Jotenkin myös luonnollisten hiusten kanssa sopii meikitön naama paremmin kuin sillon, kun mulla oli räikeet hiukset. Tää teksti alkaa mennä ihan silkaksi pohdinnaksi kyllä. Noh, kuitenkin. Eilen tosiaan sitten ''repäisin'' ja pakkeloin naamani. Mulle on muodostunut joku outo tapa nostaa toista kulmakarvaa kuvissa ja se häiritsee ihan sikana. Näyttää eriparilta kulmakarvat, heh. No, mutta eilen oli muutenkin aivan järkyttävä turkkilaiskulmakarvapäivä eli ne ei asettuneet sitten miltään. Meikkaamisen ohessa teki mieli piirtää pokalla vaan kulmakarvat yhteen ja lähteä kirpparoimaan. Mua turhauttaa suunnattomasti, jos kulmakarvat ei vaan tottele ja galaksit alkaa räjähdellä aina siinä vaiheessa. Anyway, tässä on eilisen meikki. Silmämeikki on tehty Sleekin Garden of Eden paletilla.

-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)