lauantai 27. helmikuuta 2016

Kotini Parhaimmat Yksityiskohdat

Ajattelin rauhallisena lauantaina kirjotella teille niitä juttuja, jotka on omasta mielessäni tässä asunnossa parhaita yksityiskohtia ja tuntuu, että ne tekee tästä asunnosta kodin.
Mulla on täällä asunnossa aika paljon olutpulloja, jotka toimii kynttilänjalkoina tarvittaessa. Hamstraan myös vanhoja kameroita aina, kun niitä tulee kirppiksellä halvalla vastaan.
Koko asunnon läpi taitaa mennä jokin mystinen militariateema näin, kun jälkeenpäin miettii. Nauratta vähän, etten aikasemmin ole edes tajunnut koko asiaa.

Tää taulu tarttui joskus mukaan niinkin eksoottisesta paikasta, kun HongKong, siis se suomalainen krääsäkauppa. Noi kuvat on sarjakuvalehtien kansia jostain50-luvulta.

Asunnossa on myös aika paljon kaikkia pieniä kortteja ja tauluja. Nää yläpuolella näkyvät löytyi meidän rappukäytävästä ja ne sai mut naurahtaan, joten nappasin ne mukaani.
Tää kortti oli meillä jo Vaasankadun asunnossa, mutta se muutti mun mukanani tänne Kortebottomiin.
Vanha röökimainos päätyi eteisen vaatekaapin oveen piristämään jo valmiiksi retromaista ympäristöä.
Huomaa, mitä magneetit on vuokranantajan ja mitkä todella huonoa huumoria sisältävät mun ostamia. Mä en voinut kun nauraa tolle Bloody Mary ja toiselle samanlaiselle magneetille kirppiksellä, joten pakkohan ne oli ostaa. Tuo hymyilymagneetti on vuokranantajan jättämä ja noh, ei ehkä edusta mun ajattelua mitenkään päin :D 


Tältä näyttää mun koti tarkemmin tarkasteltuna. Nää on osa niitä tärkeimpiä juttuja mulle tällä hetkellä sisustuksessa ja sellasen kodikkuuden luomisessa.

-Mari

2 kommenttia:

  1. Onpas kivoja ylsityiskohtia :) tällaiset postaukset on mielenkiintoisia ja hauskaa luettavaa!

    VastaaPoista
  2. Hienoja tavaroita, eteenkin toi tupakkamainos sai naurahtamaan! Kiva postaus!

    VastaaPoista

Jätähän kommentti! Se piristää päivääni :)